{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.396 visninger | Oprettet:

Hvad er han værd? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg solgte min søde hest i marts, og nu står han og er tilsalg igen - hvad ville i sige han er værd nu? De købte ham for 18000, da han var frisk, veltrænet og velplejet

Vallak
155 cm
fra 2008
mugne hove, smeden mente han var i risiko for hovkræft
kan ikke gå i trailer
har ikke været på fold i flere uger
krybbebider
stået stille i 3 måneder
sød, men er blevet bange for cykler og biler


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er han værd?
  • #1   17. nov 2015 Har aldrig været skadet, dog halt 1 gang og har døjet med mavesår grundet krybbebidning

  • #3   17. nov 2015 Jeg vil faktisk mene du har været "heldig" at få den pris for din hest. (du skriver ikke noget om stævne og resultater mm.) Fordi jeg skriver heldig i "" er fordi det måske ikke har været det værd når hesten er endt i disse hænder. smiley Jeg kan ikke byde ind med hvad han er værd nu.

  • #4   17. nov 2015 Sådan en hest er desværre ikke mere værd end slagteprisen smiley

  • #5   17. nov 2015 Det er lige før jeg vil sige man skal give ham væk gratis, desværre..eller aflive smiley
    Hvordan skal man overhovedet få ham transporteret væk der fra? Den kan vel ikke rides? Den krybbebider (evt. mavesår) Det er lidt at købe noget man skal bruge rigtig mange penge på at vedligeholde og holde rask.


  • #6   17. nov 2015 Slagteprisen

    mugne hove, smeden mente han var i risiko for hovkræft
    Ingen hov ingen hest. Jeg ville ikke købe en hest med hovproblemer

    kan ikke gå i trailer
    Nu ser han ikke ud til at være stævnehest, men han skal vel køres hjem til ny ejer? Hvad nu hvis han skal akut i trailer til dyrlægen?

    har ikke været på fold i flere uger
    Ikke hestens fejl

    krybbebider
    Der er mange som ikke vil have sådan en i deres stald. Ville nok undersøge om det er mavesår der gør at bidder

    stået stille i 3 måneder
    Heller ikke hestens fejl, men det giver ikke det rigtige billede af hvordan han er når han er i form


  • #8   17. nov 2015 Hov så lige at mavesår er nævnt.

    Blev han behandlet? Og får han absolut nul korn, samt nok strå? Siden han stadig krybbebidder?


  • #9   17. nov 2015 Vil ikke mene mere end 5.000.
    Den fejler meget, og hovene er ikke gode.
    Var det mig der havde valget, var det ikke et værdigt hesteliv...



  • #10   17. nov 2015 Har han været solgt, og er kommet tilbage? Kan se på en andens profil med ham, at hun har købt ham i juni sidste år?

  • #11   17. nov 2015 Jeg har haft ham siden 2011, solgte ham i marts og nu er han tilsalg igen. og jeg regner stærkt med at købe ham, men faren der står for det økonomiske aner ikke hvad han vil have...

  • #12   17. nov 2015 Hmmmm, jeg kan den anden skriver, hun har haft part på ham i næsten et år, og at hun har købt ham 1. Juni sidste år?? Er det hende, der har ham til salg nu?

  • #13   17. nov 2015 Jeg ville give slagtepris - højest.

  • #14   17. nov 2015 Jeg ville ikke røre den med en ildtang.. Hov problemer i den grad giver kun ekstra problemer.
    Havde du pengene, så tilbud slagteprisen og så få den aflivet.. Med direkte mugne hove, så er risikoen for at det aldrig bliver godt alt for stor..


  • #15   17. nov 2015 Der er altså noget, der slet ikke hænger sammen. På den andens profil skriver du i juni 2014: " Vidste slet ikke du havde en profil her. Hvor er I fine. Godt at se, du passer godt på min lille basse".
    Hvordan hænger det sammen med, at du skriver, han har været din fra 2011 til marts i år??


  • #16   17. nov 2015 Men ja, når alt kommer til alt - så må jeg erklære mig enig med Sanne K. Synes det er mere værdigt for den at den bliver aflivet.

  • #18   17. nov 2015 Lou: 7.000 kr? Det kan man få en frisk og velgående pony for o.o

  • #19   17. nov 2015 Du skriver på hans profil, du fik ham hjem d. 30-7-2012, så du kan ikke have haft ham ret længe - og i hvert fald ikke siden 2011, som du skriver i denne tråd??

  • #20   17. nov 2015 Du har oprettet et forummerne for 5 dage siden, hvor du spørger, om han mon kan klare at skulle rides 30 km, hvis du køber ham tilbage. I denne tråd skriver du, han ikke har været på fold i flere uger, at han har mugne hove og er bange for cykler og biler !!! Hvordan i himlens navn kan du få dig selv til at ride en hest i hans tilstand??? Ja undskyld jeg spørger, men jeg er målløs!

  • #21   17. nov 2015 Ej gud, var det hende der havde det opslag? Ejmen altså... Der er et eller andet der ikke hænger sammen her.

  • #22   17. nov 2015 Ro på Jeanne N. Med alle de spørgsmål du har burde du oprette dit eget forum emne.

  • #23   17. nov 2015 Stine: Nej hun burde da ej? Det har da STOR relevans for emnet!

  • #24   17. nov 2015 Oh..
    Kan vi få en forklaring? Der kan være en realistisk forklaring bag, men jeg er meget interesseret i at høre den!


  • #25   17. nov 2015 Hvordan? Der bliver spurgt til hestens værdi.

  • #26   17. nov 2015 Ja og hun forklarer en masse som ikke hænger sammen - folk spørger ind til det.

  • #27   17. nov 2015 Spørgsmålene er på ingen måde relevante. Hvem der ejer hesten i 2011 er fuldstændig ligemeget i forhold til at vurdere hesten i dag ud fra de oplysninger TS giver.

  • #28   17. nov 2015 Og hvad hænger ikke sammen Sandra? Måske du skulle tage Jeanne Ns detektiv arbejde med et gran salt

  • #29   17. nov 2015 Med risiko for at blive upopulær lugter det af at vi får de oplysninger som falder i hak med de svar ts ønsker.
    Der er altid flere sider af samme sag.
    Da den skulle trækkes/rides hjem knap 30 km havde den fine hove, var redet on/off, vant til god foldtid osv.
    Når den skal prissættes er det pludselig en halvgammel uplejet krikke med mugne hove og totalt ude af form.
    Det er altså spøjst smiley


  • #30   17. nov 2015 Det er da helt naturligt, at folk begynder at stille spørgsmålstegn, når flere af de oplyser hun giver os, ikke er korrekte. Folk har da deres fulde ret til at spørge ind til deres undren. At du er uenig, det må du da helt selv om.

    Nu læste jeg tilfældigvis den tråd Jeanne hentyder til. Synes du ikke selv, det virker underligt at hesten fra det ene tidspunkt er i super stand og lige pludselig kort tid efter er i forfærdelig stand? http://www.hestegalleri.dk/forum/traaening/1124552-30_km_paa_en_dag___kan_hesten_det_


  • #31   17. nov 2015 Tine b: tror du har helt ret i at man prøver at tilpasse sig publikum når man opretter et emne på HG. Simple spørgsmål til simple mennesker. Prøv bare at se i denne tråd hvor svært det er for folk at holde fokus - inkl mig selv!

    Jeg har skimmet den anden tråd, og bider mærke i at den er skrevet før hun har set hesten. Måske derfor at virkeligheden har ændret sig over et par dage, det ved TS bedst.


  • #32   17. nov 2015 Hvilke oplysninger er ikke korrekte Sandra. Og hvorfor ikke bare forholde sig til spørgsmål om den, i dette forum, beskrevne hest? Om den så er fiktiv eller ej..

  • #33   17. nov 2015 Stine: Det er uddybet i de andres svar i emnet, derfor ønsker jeg ikke at gentage. Jeg er ikke interesseret i at diskutere med dig, jeg ændrer ikke mening. Fortsat god dag.

  • #34   17. nov 2015 Bare rolig Sandra, forventer slet ikke du er i stand til at skifte mening.

  • #35   17. nov 2015 Stine: Undskyld, men vil du være venlig at stoppe nu, tak. NEJ, jeg skifter ikke mening i dette tilfælde og JO - i andre tilfælde kan jeg sagtens skifte mening. Jeg er ikke bleg for at indrømme hvis jeg tager fejl eller er forkert på den. Et flabet svar kommer du ikke langt med når du skriver til mig.

  • #37   17. nov 2015 Stine: De spørgsmål, jeg stiller er da yderst relevante for dette emne. TS siger, hun har haft hesten fra 2011 og til marts 2015. Det passer jo ikke. Hun skriver i hestens profil, hun har fået den hjem d. 30-7-2012. I juni 2014 skriver hun til en anden bruger, der har oprettet hesten( og angiveligt købt hesten d. 1-6-2014), at hun er glad for at se, hun passer godt på hesten. Hvorfor dog lyve om det?? Hun vil jo tilsyneladende ikke svare på det, og det kan jeg da godt forstå, for det hænger slet ikke sammen.
    Jeg synes, du er rimelig grov, når du skriver, at mit "detektivarbejde skal tages med et gran salt". Hvad mener du præcis med det? Alt hvad jeg har nævnt og spurgt ind til, står skrevet her på HG - skrevet af TS selv!!


  • #38   17. nov 2015 Jeanne N
    Der vil jeg lige rette dig! Den anden profil var en part og hun skriver at hun LÅNER hesten fra den dato du skriver, ergo det kan sagtens være at hun købte den i marts!!


  • #39   17. nov 2015 Cecilie: Prøv lige at tjekke profilen igen. Der står, vedkommende har haft part på hesten siden januar 2014, og at hun køber hesten d. 1. juni. Da TS skriver på hestens profil d. 10.juni 2014, har hesten tydeligvis ikke været hendes et stykke tid.

  • #41   17. nov 2015 "22/6-2014: Bedste dag i hele mit liv. I dag fik jeg af vide at jeg må låne Diego i et år!!!
    han bliver min den 1 juni:D. er mega glad, vi skal havde så mange gode timer sammen!"

    Taget direkte fra profilen..
    Ergo, hun LÅNTE hesten fra 1. Juni 2014! smiley
    Ergo igen, at hun sagtens kan have købt hesten i marts smiley
    Og mange der udlåner deres heste ser dem ikke imens, og det kan da sagtens passe at Isa ikke har set pigen har oprettet hesten og skriver at hun håber hun passer godt på hesten smiley


  • #42   17. nov 2015 Jeanne, hvordan kan det være yderst relevant at kende tidligere ejerforhold for at værdisætte den hest som TS beskriver?
    Og præcis fordi du har alle dine oplysninger her fra hg, er det svært at tage seriøst. Hvis du nu havde en relation til hesten, kunne det nemt ske, at du kunne spæde til med oplysninger, der hjalp folk til at værdisætte hesten. Men om hesten er købt hjem i 2011 eller ej.. Kan ikke forstå hvad der er 'yderst relevant' ved den oplysning - forklar det gerne .


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #43   17. nov 2015 sandheden omkring hesten er ret relevant på at kunne komme med en ordentlig pris sætning.

  • #45   17. nov 2015 Stine: Som AMT allerede har svaret, er det da vigtigt i forhold til at prissætte hesten, om TS har ejet hesten i 4 år eller 1 1/2 år!
    Jamen hvis du synes, jeg er useriøs, så er det i virkeligheden TS, du synes, er useriøs, for bortset fra det, jeg har citerer fra den andens profil, så er alt andet, jeg har nævnt/spurgt til skrevet af TS!


  • #46   17. nov 2015 Måske man skulle gøre sit detektiv arbejde ordentligt smiley
    Hesten har været lånt ud og blev så solgt i marts.

    Det tidligere emne TS opretter skriver hun at hun endnu ikke har set hesten, men har det oplysninger hun kommer med fra ejer. Jeg gætter på TS nu har set hesten og fået nogle andre oplysninger mht til fold osv.


  • #48   17. nov 2015 Ejes han ikke af katerina nu?

  • #49   18. nov 2015 Åååh jeg bliver nok hakket meget ned nu, og jeg er da ked af det hvis jeg lyder hård men dette er sgu direkte for hjertet..

    Ts, hvis det ikke er fordi du vel risikere at stå med dyrlægeregninger op til skyerne (hvis den nu har hovkræft, muligvis forværret mavesår, hvem ved) og du virkelig elsker den hest. så giv slagtepris for den og lig den ned..

    Jeg vil ikke byde en hest med mukne hove, irritabel pga mavesår, ude af form og nervøs i trafik at rides 30 km. Og hvis dette er den eneste mulighed ville jeg bestemt give den fred. en død hest lider ikke smiley


  • #50   18. nov 2015 Er der andre end mig, der undrer sig over, at TS pludselig ikke interesserer sig for denne tråd mere???

  • #52   18. nov 2015 Vickie: Ked af det- hvorfor?

  • #54   18. nov 2015 Tjah måske....... Dog er TS jo voksen, og jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end at sådan et svar ikke kan komme bag på hende. Men det er da muligt, det er grunden smiley Det under mig bare altid, når folk opretter et emne, og så ikke gider svare, når der er nye indlæg, men sådan er vi jo så forskellige smiley

  • #56   18. nov 2015 Måske ts ikke svare tilbage, fordi hun bliver anklaget for alt muligt...

    Hvis folk gad læse begge indlæg kan man læse at hun i første indlæg skriver hun ikke har set hesten endnu, det har hun jo nu hvor hun så kan fortælle mere om hesten.

    Tvivler stærkt på nogen kunne finde på fx at ride en hest 30 km når den knap har været på fold og har mugne hove.



  • #57   18. nov 2015 Jo: Jeg kan ikke se, hvor det er, du mener, nogen direkte anklager hende?
    Referer gerne til, hvilke indlæg, det er, du mener?
    Og til det, du skriver om hendes tidligere forumme:
    Korrekt, at hun endnun ikke havde set hesten. Men den info hun videregav i den tråd, har hun jo efter al sandsynlighed haft fra ejer. Mon hun efter at have set hesten, selv kan konkludere, at den ikke har været på fold I flere uger og ikke er redet i tre måneder?
    Anyways: Der er noget, der slet ikke hænger sammen. Kunne være ret interessant at vide, hvordan virkeligheden ser ud, og kan slet ikke se, det skulle være så svært for TS at forklare, hvis tingene er så simple, som f.eks du har givet udtryk for?


  • #58   18. nov 2015 Hvis i kigger på hendes profil kan i se at hun ikke har været online... Det er ikke alle der er lige afhængige af internettet, som nogle af os smiley

    Til TS: uanset hvad vi giver af bud på pris, så hjælper det jo nok ikke så meget, for selvom han siger at han ikke ved hvad han vil have, så har man jo altid en mindstepris i tankerne, som så måske kan rykkes en anelse. Men ved at byde alt "for lidt" tror jeg bare at man trækker sagen i langdrag, ved at sælger måske lige vil tjekke andre muligheder ud først. Især hvis han ikke selv har en idé om værdi og har givet 18.000 for den, så forventer han nok mere end slagteprisen trods tilstand, da hestens tilstand jo ikke tyder på den største kyndighed inden for heste.


  • #59   20. nov 2015 Okay, wowoowowow hahaha smiley

    Jeg prøver lige at svære på nogle af jeres spørgsmål. Jeg kan bare huske at købe ham som 3 års, men det er rigtigt at jeg først fik ham hjem i august 2012, hvor jeg kom hjem fra efterskole smiley Han var så lånt ud til min daværende part, som er hende "med den anden profil" - Sofie, som er rigtig sød og passede ham rigtig godt. Men hun fik sin egen hest, og så fik jeg ham tilbage smiley Så ville jeg gerne sælge ham, men gjorde det ikke. Så solgte jeg ham i Marts/april her 2015, og nu har jeg købt ham tilbage fordi han virkelig ikke havde det godt!

    Han står nu på en dejlig gård, hvor han har massere af foldtid, gode venner og får al den pleje han skal have. Jeg endte med at trække ham de 26 km, og han har det fint både i dag og i går smiley Så der skal i sgu ikke være bekymrede. Beslutningen blev taget eftersom at han har en traumatisk oplevelse med trailer, og da vi havde prøvet lidt over en time med en hestetransporter i foregårs, blev jeg og den meget søde chauffør enige om, at vi ikke skal udsætte ham for mere stress end nødvendigt. Derfor gik jeg med ham, red ca 5-6 km og træk resten af tiden. Vi tog en lang pause en gang i timen, hvor han fik græs, vi mødte rideskoler der gav ham vand, og han er glad og frisk smiley


    Så må i sgu synes hvad i vil, så længe jeg ved at min hestebasse har det godt, rager det mig sgu hvad i synes når det kommer til stykket smiley I har aldrig mødt ham, og jeg kender ham så godt smiley Jeres råd - både her og i "skal jeg ride 30 km" tråden, har jeres råd været meget brugbare - TAK !

    Jeg endte med at give 5500 kr for ham i øvrigt - og han viste sig at havde været mere ude end jeg havde fået afvide, samt LANGT mere trafiksikker smiley SÅ alt er godt smiley


  • #60   20. nov 2015 I øvrigt har jeg ikke svaret fordi jeg har haft travlt med at passe min hest, og sørge for at han har det godt.. Har ikke været online et par dage, fordi jeg har brugt al min tid i stalden smiley

  • #62   20. nov 2015 I øvrigt, da sofie lånte ham - som endte med kun at blive et halvt år - SÅ ViDT JEG HUSKEr smiley - stod han samme sted som da jeg havde ham, og jeg var tit ude at se til ham - hun passede ham skide godt smiley

    Det er rigtig fint at i interessere jer så meget for min hests velfærd - tak for det. SOm flere skriver, så var er det svært at give jer et realistisk billede ud fra en internet-profil smiley Men i skal da alle være velkommende til at komme ud og hilse på ham i virkeligheden, så i kan sove trygt om natten igen smiley I kan bare sende mig en privat besked, så kan vi aftale at i kan komme ud og se ham smiley


  • #63   20. nov 2015 Godt at du har fået købt ham og han er tilbage i dine trygge hænder. smiley

  • #64   20. nov 2015 I øvrigt kan jeg se at flere af jer synes jeg skal aflive ham? sorry, men det er sgu da ude i hampen? Jeg ville ALDRIG anskaffe mig en hest, hvis ikke jeg havde råd til at bruge penge på en dygtig smed, den bedste dyrlæge og ikke mindst ordenlig opstaldning med massere af foldtid og godt foder smiley

  • #65   20. nov 2015 Diego er den lille sorte prik, lige over busken smiley han er i paradis smiley

    profilbillede
  • #66   20. nov 2015 Folk svarer jo ud fra din beskrivelse af ham, Og den er jo ikke særlig positiv smiley Men går ud fra at det ikke stod så slemt til, for hvis den reelt har så dårlige hove, så trækker man den ikke 26 km, og da slet ikke rider på den.

    Men tillykke med at du har fået ham igen smiley


  • #67   20. nov 2015 Hvorfor er det ude af hampen? Jeg synes det er mere ude af hampen at du har trukket/redet den, hvis den har så dårlige og rådne hove. Det er slet ikke i orden og ikke særlig ansvarligt i mine øjne.

    Jeg havde valgt at købe og aflive - fordi JEG ikke synes det er værdigt for hesten.


  • #68   20. nov 2015 Tjah hvad kan jeg sige? Jeg synes stadig, det hele er noget underligt noget. Først får vi en version af hestens tilstand d. 12-11, dagen efter skal du ud og se hesten, og skriver om hans ret kritiske tilstand øverst i denne tråd. Og nu har du hentet hesten, som pludselig viste sig at være i stand til både at kunne gå 26 km., og ikke være så bange for trafikken, som du antog efter at have set hesten.......
    Og tak for din PB forøvrigt. Jeg sover skam fint om natten.


  • #69   20. nov 2015 jeg ville aldrig i livet aflive en hest, som ikke har kroniske eller permanente smerter. det er jo bare at dræbe fordi man ikke magter at tage den udfordring der følger med når man har dyr. og Jeanne, det er nogle fine holdninger du har, du har bare ikke forstået hvad jeg siger. og lad være med at fremstille min besked til dig som en kritik af dig - jeg skrev at han var i god behold, så nu kan du sove tungt om natten igen, fordi du udviser så stor medfølelse med hesten. der er ingen grund til at være så offensiv smiley

  • #70   20. nov 2015 nu hvor du har udspioneret mig, synes jeg også jeg lige skulle lave et baggrundstjek på dig. kan se du prøver at telepatere med dyr. det kan jeg også, og skulle hilse fra Diego at sige, at han aldrig har haft det bedre, og han kunne ikke være mere ligeglad med om du synes min historie hænger sammen med din spionage og mistroiske tanker ??

  • #72   20. nov 2015 når smeden siger den godt kan redes og når han ikke ømmer sig eller halt?

  • #73   20. nov 2015 Har katerina ikke ejet Diego?

  • #74   20. nov 2015 jo

  • #75   20. nov 2015 Okay..

  • #76   20. nov 2015 hvorfor?

  • #77   20. nov 2015 ISA: Når du skriver i en PB:"Ikke så meget tak for at være mistroisk", er det så ikke at være personlig? jo, det vil jeg mene, det er!

    Og så har du talt med hesten om mig. Og han har aldrig haft det bedre? Jeg er ked af at sige det, men det er netop sådan noget crap, der får folk til at sige, at telepati er noget vås! Hesten har lige vadet 26 km. og sat ind på et helt nyt sted. Mon ikke hesten er både træt og stresset?
    Det viser lidt om, hvor "dygtig" du er til telepati. Men havde du virkelig kunnet, havde du vel også taget kontakt til hesten fra start, så du ikke behøvede at komme med hele tre meget forskellige udtalelser om hestens tilstand!?!

    Du skriver, jeg har nogle fine holdninger, men samtidig anklager du mig for både at spionere og være mistroisk. Hvad er det så for nogle holdninger, du synes, er fine?


  • #78   20. nov 2015 haha, jeg kan sgu ikke telepatere... det var en sarkastisk joke, fordi du simpelthen går for sindssygt meget op i en tråd. på hestegalleri. om en hest du på ingen måde kender. haha

  • #80   20. nov 2015 ISA: Jamen det var da også utrolig morsomt og meget modent smiley

  • #81   20. nov 2015 undskyld, jeg er kun 19 og virkelig ikke særligt god til at kommunikere over nettet smiley

  • #82   21. nov 2015 Selv jeg kunne se det ironiske i isa's joke.. det bare en joke, ikke tag det så tungt.

    Godt hesten er i god behold Isa, og dejligt at hører smeden siger hovene kan redes. var smeden egentlig de at tjekke inden du gik de 26 km for at sige om den kunne klare det eller var det bare en tanke? Bare noget jeg lige tænkte over smiley

    btw, så håber jeg ikke du tog det ondt jeg skrev med at lægge ham ned, men efter din beskrivelse så var jeg nok en smugle skeptisk hvis hesten skulle gå den antal km som folk snakkede om. Men godt hesten klarede det. Det er det allervigtigste!! smiley


  • #83   21. nov 2015 mason fall, kan godt se hvorfor det ligner en hest der skal aflives - hvis tilstanden var permanent - men det er ikke så galt.. jeg var i chok over den tilstand jeg fandt min søde, rolige, dejlige hest i, men virkeligheden var heldigvis bedre. smeden sagde, at jeg skulle gå meget lange ture på asfalt, for at få blodcirkulationen i hovene genoprettet. disse dage går vi skridt ture på 20 min på asfalt og i skov smiley og smeden kommer om tre uger igen smiley alt bliver godt igen, og derfor skal han ikke aflives smiley

  • #84   21. nov 2015 Dårlig blodcirkulation i hovene og en tur på 26 km smiley Stakkels hest smiley

  • #85   21. nov 2015 hahaha, hvis jeg siger han får gulerødder bliver du så også bange for at jeg kvæler ham? hehe

  • #86   21. nov 2015 vi galoperende i øvrigt alle 26 km og han skulle gå i rollkur imens. PS jeg vejer. 156 kg og han kan kun tåle at bære 60 kg. Pps jeg havde lagt sten under sadlen. ppps sarkasme kan forekomme i mine beskeder

  • #87   21. nov 2015 ISA: nu må du simpelthen stoppe! Det der er godt nok en barnlig og umoden måde at opfører sig på! Folk har været bekymrede for din hest og har ville hjælpe - og så det kan fandeme da være fløjtende ligegyldigt om vi kender den eller ej! STOP med at gøre grin med folk og lave "ih og åh" så sjove jokes. Du er den type man ikke vil hjælpe en anden gang.

  • #88   21. nov 2015 ISA: Gør bare grin ad mine kommentarer. Du ved tydeligvis ikke, hvor smertefuldt det er for en hest at have dårlig blodcirkulation i hovene. Samtidig er de rådne. At du kan få dig selv til at bede sådan en hest om at gå 26 km., vidner for mig om, at du er en dybt uansvarlig hesteejer!!!

  • #90   21. nov 2015 gider virkelig ikke bruge mere tid på jer, synes det er virkelig uhyggeligt hvor meget i tror i ved ud fra en tråd på en hjemmeside. tag ud og pas jeres egne heste i stedet for at sidde her. Diego har det GODT

  • #91   21. nov 2015 Så slet tråden....

Kommentér på:
Hvad er han værd?

Annonce