{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal dressur ridestøvler !
  • #1   26. nov 2015 Jeg kan personligt rigtig godt lide støvler fra derby.
    Men synes du skal tage ud og prøve nogle forskellige smiley


  • #2   26. nov 2015 De niro

  • #3   27. nov 2015 Jeg har et par cavallo insignis lux dem du har sat billed ind af(min er dog uden sten). Er super glad for dem, stive på ydersiden og bløde på indersiden, lux modellen har desuden en indersiden der giver et bedre greb. Og de er smale ved anklen. Cavallo har desuden et gav af hav af mål kombinationer.

  • #4   27. nov 2015 Jeg har næsten købt et par cavallo nobilis støvler, som er SUPER gode!!! Det er en støvle som er smal i anklen, har lynlås og er med ekstra høj dressur bue. Lækker støvle, kan klart anbefales.
    Billed vedhæftet af støvlen.


    profilbillede
  • #5   27. nov 2015 Jeg kan ikke decideret anbefale dem, men har bestilt et par De Niro Raffaello, som jeg ser meget frem til at modtage.
    Jeg har prøvet dem på, og de ligner et par stive støvler, men læderet ved anklen er en del blødere end resten af støvlen. Men resten af læderet er stivere.
    Prøvede både Petrie Olympic og Cavallo Insignis, men De Niro model var absolut den mest behagelig.. Og så synes den altså bare lidt "lækre" ud. Jeg mener så også, at det var den dyreste af de tre modeller, jeg kiggede på smiley
    Men støvlerne minder ellers meget om hinanden med lynlås foran, smal ankel og høj bue.


  • #6   27. nov 2015 Tak for svar smiley hvor har I prøvet støvler henne? Det skal jo helst være nogle med et godt udvalg

  • #7   28. nov 2015 Jeg prøvede og bestilte mine hos Lundemøllen.. Jeg tror ikke, at det er med alle støvler, at man har mulighed for at prøve dem på, fordi dem de har i butikken højst sandsynligt ikke passer en.. Jeg var så heldig, at de modeller støvlerne havde i foden, passede til min egen størrelse smiley

Kommentér på:
Anbefal dressur ridestøvler !

Annonce