{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Sabbatår - træning nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg er en 19 årig pige, som er begyndt til ridning (igen) i løbet af mit sabbatår. Jeg red en del da jeg var 7-9 år, men ellers ikke. Det er nu to måneder siden, at jeg er begyndt færdes heste igen. For at komme i gang igen har jeg arbejdet 1 1/2 måned i Spanien på en hestepension og senere 2 uger på en rideskole i Frankrig. Har lært en masse om at passe på heste og fik 3-4 timers undervisning, da jeg var på skolen. Kan mærke at jeg ikke er helt nybegynder, men der meget der skal genopfriskes - galop, balancen, tøjlerne og det at mærke kontakten til hesten.
Nu hvor jeg har sabbatår tænkte jeg at dedikere den til ridning. Det ideelle ville være en slags skole, hvor jeg kunne bo og få undervisning - har for eksempel kigget på højskoler, men der skal man vist have egen hest, desværre.
Kender i til noget hvor man kan som nybegynder få god og personlig undervisning? Det kunne også være, at have part på en hest, hvor ejeren kan efter aftale undervise mig et par gange ugen.
Har også overvejet at arbejde for en rideklub og bede om gratis undervisning i stedet for betaling - så næsten frivilligt.

Så hvis I kender til et sted, hvor de kunne bruge en ekstra hånd eller I har nogle ideer til hvad jeg kunne undersøge nærmere, så sig endelig til! Jeg bor i Hvidovre, men har ikke noget imod at flytte lidt rundt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sabbatår - træning nybegynder
  • #1   21. dec 2015 Jeg er sikker på at en masse stutterier - rideskoler eller pensionater ville elske en som dig. Prøv at søg under markedet på heste-nettet, der er ofte nogen som søger en staldpige mod betaling via undervisning og adgang til deres heste.



Kommentér på:
Sabbatår - træning nybegynder

Annonce