{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Så får jeg snart "dommen" :/ {{forumTopicSubject}}

Fie var halt i sommers . Doktor dyr mente hun havde forstuvet hendes ben. Så fik hun noget pulver medicin. Jeg syntes det hjalp . Og begyndte at ride hende langsomt op igen . Det begyndte at gå rigtig godt . Men så syntes jeg alligevel der var noget igen . Som om hun snublede når man red , altså sådan skred ud på det ene bag ben . Men ingen mente hun var halt, og jeg kunne heller ikke se noget . Så jeg red hende fortsat let .hun har en lidt stram lænd, så tænkte at hun måske havde lidt spændinger , for hun så lidt anspændt ud . Mon det kan være det der er galt ? så jeg bestilte Kiropraktor (samtidig dyrlæge, dog ikke samme fra i sommers) Han kunne så heldigvis se hendes halthed . og mente ikke der var noget med hendes lænd . held i uheld . han havde en ide om hvad det var (seneskederne var anspændte) så vi fik noget der skulle fjerne betændelsen i benet. Det har ikke hjulpet og det er snart 6 uger siden der var en dyrlæge ude . Jeg ringede så i går morges og sagde til dyrlægen i går at hun stadig var uren, selvom jeg havde skridtet trofast næsten hver dag i ugen med max en dags mellemrum, som han havde sagt.

så nu har vi aftalt med ham at Fie skal ud og stå på rynkeby dyreklinik(da det blir billigere hvis det nu ikke skulle være så let at finde) . Hun skal der hen søndag aften . Til de ved hvad der er galt . Håber sådan det bare er en overbelastning fordi hun er tilredet som 8 års . og ikke en skade der gør at hun ikke kan rides . Han siger at det skal jeg være forberedt på. Selvfølgelig maler han fanden på væggen . Men han snakker jo ikke bare i blinde smiley Får svar på hvad der er med hende, i løbet af mandag til onsdag.

Krydser fingre for min lille Hest . som jeg endelig er faldet godt og grundigt for smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så får jeg snart "dommen" :/
Kommentér på:
Så får jeg snart "dommen" :/

Annonce