{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equsana Senior
  • #1   24. mar 2016 Jeg har været meget tilfreds med det! Synes Leander har taget rigtig fint på og holdt vægten på det foder, hen over vinteren. Hans pels er fin blank og han har fin energi efter han har fået det foder smiley

  • #2   24. mar 2016 Min gamle pony på 29 år går for første gang på det denne vinter. Han gik før på Rocky, men der har nok ikke været FE nok til at holde huld hele vinteren. Han er pæn i pelsen og har holdt pænt huld, ædelyst er stor.

  • #3   24. mar 2016 Det kunne godt være jeg skulle prøve det så, jeg overvejer lidt at blande det med Health Fibre smiley

  • #4   24. mar 2016 Tror ikke der er nogen grund til at blande yderligere ting i, det er jo et fuldfoder og dækker hesten ind med alt, så ville jeg heller give lidt flere kg hø/wrap.

  • #5   24. mar 2016 Det er mest fordi hun ikke rigtig tåler wrap og græs mere, derudover døjer hun med løs mave smiley

  • #6   24. mar 2016 Mener det indeholder gærkulturer for maven

  • #7   24. mar 2016 er det for at give huld du vil give det ?

  • #8   24. mar 2016 Jeg har en shetlænder som altid har været for fed, og har tendens til at blive forfangen, hun har altid haft løs mave, hun bliver 17 år.
    Hun taber ikke rigtig sin vinterpels, i år ser hun helt forkert ud, hun har tabt sig meget, hun har stadig løs mave, vi har efterhånden fundet ud af at hun ikke tåler græs og wrap, som det eneste foder, derfor vi jeg finde noget foder, som kan give hende lidt huld og måske hjælpe med mere fast mave, men som samtidigt ikke gør hende for fed og bliver skyld i at hun bliver forfangen smiley


  • #9   24. mar 2016 så ville jeg nok hellere give vitaminer og fiberpiller til den type pony, fiber piller er gode til også at stabilisere maven og det er nemmere at regulere huld og stadig give de vitaminer og mineraler der skal dække ind.
    men nu spørger du til erfaringer med equsana senior det har jeg dog ikke da jeg ikke er så vild med sammensætningen, meget andet senior foder jeg hellere ville fortrække smiley


Kommentér på:
Equsana Senior

Annonce