{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Priser på selvpasserstald?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Hvis man skal have en selvpasser stald, hvad kommer det så til at koste for to store hopper og en shetlænder.

Hvad foder i med og hvad giver i for en hest på ca. 170 i stg. og en hoppe på 163 i stg.

Jeg vil også gerne vide hvad i bruger af penge på wrap og hvor meget i giver jeres hest??

Hvad spiser jeres for??

Håber at i kan hjælpe mig, på forhånd tak :)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser på selvpasserstald??
  • #1   7. apr 2016 Min spiser hø/frøgræs og halm til strøelse for ca 800kr om måneden. Og vitaminer ved siden af;)

  • #2   7. apr 2016 Min er godt nok kun 152, men han spiser en del smiley Han spiser for ca 7-800kr hø om måneden. Han får omkring 16 + kg om dagen.
    Derudover får han så speedy beet + vitaminer + diverse foder tilskud som i gennemsnit koster ca 150 kr om måneden.


  • #3   7. apr 2016 Min på 168 cm spiser ca 15 kg wrap om dagen, så det er godt en balle om måned..
    Vil skyde på det koster 6-700 kr for wrap.
    Hun får Equsana Rocky, EQ Body Boost og lucerne i krybben og det koster 300 kr om måneden.. Ved siden af får hun biotin, der giver jeg 145 kr for en spand, men ved ikke hvor længe den holder endnu smiley
    Så hun spiser for ca 1000 kr om måneden..

    Derudover kommer der jo så smed, dyrlæge, træpiller, undervisning, udstyr og alt mulig andet.


  • #4   7. apr 2016 Jeg har godt nok kun en pony på 145Cm.
    Men hun vil nok koste knap 300 om måneden i sommer månederne for foder og nok ca. 500-1000 i foder og hø til vinter. smiley


  • #6   7. apr 2016 Min vallak på 173 for alt det wrap han kan æde både på fold og i boks. Ca 350kr i wrap om mdr. Laver det også selv derfor den lave pris. Så får han foder for ca 400kr i mdr. Og det samme med min hoppe på 166. Af strøelse er det ca 160kr mdr pr boks på pilestrø dog ved køb af 2 bigbags så ikke et fast beløb hver mdr men en udskrivning ca hver 4 mdr.

Kommentér på:
Priser på selvpasserstald??

Annonce