{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Overvejer part {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg gå lidt med tænke om at få en part til min DV hoppe

Grunden til dette er at hun er i gang med genoptræning og har kan havde lidt svært ved at kommer ud og nå hverdag og følge hendes genoptræningen pogram

Men jeg er bare lidt usikker om der en god ide

Hun har KS og havde dyrlæge fredags hvor jeg gik et genoptrænings program osv til hende (hun kan godt blive ride hest igen dyrlægens ord)
Det blev opdaget første gang sidste år 26/6-15 men hun er komme hjem efter at havde være ved en pige i 8 månder ca

Men det jeg tænker er at hvis jeg finder en part så skal parten jo kunne accepter at de første 8 uger her er longserings arbejdet og derefter lige så stille at begynde med ridning

Parten skal self ik betale noget da det jo er en hjælp for mig få det første

Men tro i det er muligt at finde en der har lyst til at hjælpe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer part
  • #1   1. maj 2016 Det tror jeg sagtens du kan smiley Hvis det er en der også bare gerne vil have relationen til hesten.

  • #2   1. maj 2016 Hvis det ikke vil koste noget så er jeg helt sikker på at du godt kan finde en som vil hjælpe med hende smiley

  • #3   1. maj 2016 Tak har prøvet og lave et opslag om jeg søger part smiley

  • #4   1. maj 2016 du skal bare gøre det klart at du søger en til at lave genoptræning med hende. Det kunne måske også være en ide hvis parten måske måtte lave tricks og jordarbejde med hende - det er der mange der går op i smiley

  • #5   1. maj 2016 Tak for rådet det ville jeg tage til mig smiley

  • #6   1. maj 2016 Held og lykke smiley bor desværre i Storkøbenhavn, eller ville jeg super gerne have hjulpet smiley

  • #7   2. maj 2016 Stort arbejde, super vigtigt det blir gjort korrekt, og kan være farligt hvis det ikke er en erfaren rytter. Hvis hesten samles kan den pga smerter, udsætte rytter for fare. ( oplevet det før) så når vi snakker noget så alvorligt, så vær sikker på det en moden part.

    Dog ja korrekt træning, og korrekt ridning kan løsne op, og give hesten frihed uden smerter. Jeg ville selv frygte, hvor søde og hjælpsomme folk end er, at det ville gå galt. Enten at de ikke får trænet 100 procent korrekt, eller der en dag ville ske noget, og parten ville komme til skade. Og det selv om man er uden skyld, tror jeg stadig jeg ville føle ansvar. Når man ved hesten har denne lidelse.
    Og ja meget arbejde i at finde en god part, sætte dem ind i tingene.

    Tror sagtens du kan finde nogle der vil hjælpe, men om du kan finde en som vil være en hjælp for jer. Der kan jeg sagtens følge din tvivl.
    Held og lykke, håber din hest kommer gennem, og smertefri ud på den anden side.


Kommentér på:
Overvejer part

Annonce