{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

er min pony forfangen eller normal? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg vil gerne lige høre folks mening på det her emne. Den pony jeg rider på er sådan lidt halt for tiden hvilket jeg ikke rigtig ved om hun er for når jeg går tur går hun langsom og halter lidt i traven lg ikke galop men når vi skal hjem kan det ikke gå hurtig nok og i traven der er der næsten ikke noget. Burde jeg bare ride hende eller lade vær. Årsagen til hendes halten var at hun fik beskåret hendes hove og de havde trængt et stykke tid. Der er gået en uge nu og jeg har kun gået med hende. og så nu til det, det jeg er forvirret over. Jeg kom til at tænke på om det kunne være fordi at det var starten på at være forfangen. Hun kom på Mark for 2 uger siden for første gang I år. Vi havde allerede græsset hende lidt til så det første ca.3 dage gik hun ude ca. 35 min så 45min ca.2-3 dage og så 1 time og nu er hun så nået op på cirka 1-2 timer. Kan hun godt være forfangen pga. Det. De sidste 5 dage har hun slet ikke været på Mark. Dog for hun 3x 600-700gram fodre om dagen. Hun har en lidt blæveren hals men til gengæld det tynd ved ryk og ribbene. Kan hun så være forfangen og er det måske oversagen til små halten.??

håber i kan hjælpe!??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er min pony forfangen eller normal?
Kommentér på:
er min pony forfangen eller normal?

Annonce