{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Vitaminer {{forumTopicSubject}}

En god veninde gjorde mig opmærksom på at vejledningen på kassen af de vitamin godbider jeg giver mln pony ikke svare til det han egentlig skal ha.. De vejer simpelthen ikke det de skal stykket, som vejledningen foreskriver: 5-6 stk ca 60 gram.
Men hvis man vejer efter vejer 6 bolcherne kun 48 gram. (Tog de allet største)

Bare til info smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vitaminer
  • #1   9. jun 2016 Jeg prøvede sidste år horselux multivitamin cobs. Jeg vejede hver gang da de varier i vægt og str. Det bøvl gad jeg ikke i år så der har jeg bare forsat med de almindelige horselux multivit (pilleform) hvor jeg har et bæger som passer til min hests daglige behov.
    Jeg tænker er det er generelt man lige skal være opmærksom på at vitamin godbidderne vejer mindre end der står på bøtten (uanset mærke)


  • #2   9. jun 2016 Hvis jeg var dig ville jeg sende forhandler en mail med dit billede i så står det jo ikke rigtig i ders oplysning og hvis folk bare stoler blindt på hvad forskrifter siger ja så har man jo et problem

    Bare min mening


  • #4   9. jun 2016 Sådan har jeg tjekket længe. Det passer aldrig helt med de der modeller/typer smiley
    Jeg bruger Horselux MultiCobs som også er små "godbidder" men jeg har alligevel fundet et målebæger der passer til mængden i gram smiley


  • #5   9. jun 2016 Jeg har ikke lige tænkt over at tjekke det før hun gjorde mig opmærksom på det. Man stoler jo bare på det der står på kassen. Smart med målebæret.

Kommentér på:
Vitaminer

Annonce