{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Hvilket Rambo 300g dækken? {{forumTopicSubject}}

Hvilket Rambo 300g vinterdækken kan I anbefalde? Selvfølgelig skal det passe hesten, og det skal jeg nok sørge for at få tjekket, så jeg vil bare gerne høre om folks erfaringer smiley

Jeg synes næsten kun man kan få Duo dækkenet, hvis man skal have 300g? Kan det virkelig passe?

Og til jer der har prøvet Duo, hvordan ligger det? Jeg er bange for, at det ikke ligger ordentligt fordi det ligesom er "to dækkener der sidder sammen"

Jeg har hørt, at man skal tage en størrelse mindre, end hesten normal bruger da de er lidt store i størrelserne? Hvordan er jeres oplevelser der?

I må selvfølgelig meget gerne tilføje, hvilken hest I har prøvet jeres dækkener på (smal, bred) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket Rambo 300g dækken?
  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #1   2. jul 2016 Jeg har et Rambo wug med halv hals i 300 g. Ligger supergodt på en sporty ponymodel, samme pasform som Duo smiley

  • #2   2. jul 2016 Rambo kører lite (0g), medium (200g) og heawy (400g), så 300 g kan kun opnås med dyne.



  • #3   3. jul 2016 Jeg er SÅ glad for mit duo! Det ligger virkelig godt.
    De er jo klipset sammen, så de glider ingen vegne. smiley


    profilbillede
  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #4   3. jul 2016 Hmm, det kan da godt være at mit kun er 200 g så smiley

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #5   3. jul 2016 Hvis du har et ældre dækken kan det godt være 300 gr men de har ændret dem så 300 gr åbenbart er udgået smiley

    Je g har duo og du behøver slet ikke bekymre dig om hverken pasform eller at det er delt, det virker perfekt smiley , og ekstra bonus du kan mixe yderdækken med linere efter vejret, samt vaske lineren efter behov.

    Jeg bruger også linerene på alle min andre dækkener og de bliver også liggende selvom de kun fastgøres bagpå.


  • #6   3. jul 2016 Jeg har læst i et andet forum herinde (fra 2010) at gjordene og karabinhagerne på Duo "nemt" går i stykker? Hvad har I oplevet der? Og hvilken model har I? Den "normale" eller den der limited edition? Tænker kun der er forskel på farven, men kunne være sjovt lige at høre smiley

  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #7   3. jul 2016 Det er fra sidste vinter, så det er nok kun 200 g. Ponydyret kunne godt holde varmen, så.. smiley

    Jeg har ikke erfaring for at gjordene går nemt i stykker.


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #8   3. jul 2016 De har desværre skiftet tilhæfterne på de nye linere og de er for skøbelige, en skam smiley jeg står og skal have et på nye men den sidste vi købte var med de der billige de andre bruger til benstropper, men tror jeg bare selv skifter dem til de gode gamle, lidt handywoman er man vel smiley

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #9   3. jul 2016 Det jeg havde var med disse

    profilbillede
  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #10   3. jul 2016 De nye er med disse

    profilbillede
Kommentér på:
Hvilket Rambo 300g dækken?

Annonce