{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Ferie på Island {{forumTopicSubject}}

Hey jeg skal måske på ferie i uge 42 med en veninde på Island. Vi har fundet noget der lyder okey og jeg vil høre om andre kender til den tur? Jeg har fundet turen på nettet gennem Icelandair's hjemmeside under et eller andet pakkerejse under rideferie for 2 personer, fra d. 14-21/10-16 der tænkte vi og tage afsted. Hotellet hedder Radisson Blu Saga Hotel. Vi tager 7 overnatninger. Og rideturen hedder Viking Tour Express Departure. Andet kan jeg ikk lige finde eller beskrive om det. Kender nogen den tur?
Og kan man evt. samtidig kigge på salgsheste mens man er der oppe?
Kender i nogen bedre steder der er billigere hvor man evt kan bo på gården og ride et par timer hver dag gerne noget i stil med All incluse? Denne tur vil ca komme til og koste 13.250,- for 2 personer. Syns selv det vildt billigt. Håber nogen kender det her sted eller kender noget bedre mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie på Island
  • #1   23. jul 2016 kender ikke til den tur. men hvis i vil have noget at sammenligne med så kig evt på eldhesta. deres hotel er virkelig godt og de har nogle gode ture, guides og heste smiley

  • #2   23. jul 2016 Tusind taak det vil jeg lige kigge på smiley

  • #3   25. jul 2016 Hotellet boede jeg på i år 2014. Det var et ganske udmærket hotel med god morgenmad smiley Det ligger i gåafstand til centrum (ca. en halv times gang). Det er lidt "gammelt" hotel, men vi var fint tilfredse smiley Synes umiddelbart prisen lyder billig nok og jeg tror det er prisen for sådan en tur smiley

  • #4   25. jul 2016 Jeg er glad for at du syns det da vi har tænkt ogs og bestille fly billetter i morgen smiley dejligt at det ikk er for langt væk ligger der så også heste butikker omkring vi kan komme til? Okey det gør ikk noget det er lidt gammelt i det det tit hyggeligt når det er lidt gammelt i det smiley jeg syns prisen er helt fantastisk smiley

  • #5   26. jul 2016 Det er det Radisson Saga Hotel som ligger i selve Reykjavik? Jeg har kun været i Reykjavik og jeg så faktisk ikke en eneste ridebutik... Så dog reklamer for sadler og butikker, så tror bare at butikkerne ligger lidt uden for byen smiley

  • #6   26. jul 2016 Jo det er det hotel i Reykjavik. Ej øv jeg håber da at vi finder bare 1 ridebutik. Okey så må vi spørge lidt omkring efter dem smiley

  • #7   27. jul 2016 Du må have rigtig god tur smiley Jeg er vildt misundelig! Island er det dejligste sted på denne planet, regner selv med at skulle derop igen til november smiley

  • #8   27. jul 2016 Mange taak smiley hehe jeg har været misundelig på alle dem der har skrevet på Facebook osv når de skulle derop smiley det jeg glad for og høre det er nu glæder jeg mig endnu mere smiley okey ej hvor fedt det håber jeg du kommer smiley

Kommentér på:
Ferie på Island

Annonce