{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

*Overgaard*
*Overgaard*
Tilmeldt:
16. aug 2016
Emner: 1

Masser af OL spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Hejza allesammen.

Nu jeg jeg siddet og nydt en masse ride sport fra OL den sidste uges tid.
Men jeg har enlig ikke ret meget forstand på det.
Så jeg har lidt spørgsmål, som jeg er sikker på at folk herinde sikkert vil kunne forklare for mig smiley

Nu er der jo kun springning tilbage.
Så vil høre hvordan de springer som individuelt og som teams.
Gælder resultatet de springer for begge?
Og hvornår skal de springe for medaljer?
Jeg ved at hvis der er flere der ridder fejlfrit så skal de i om springning, hvor de ridder på fejl +hurtigste tid.
Gælder det også for teams?
Hvis ingen ridder fejlfrit i finalen, hvem vinder så?

Og så mit sidste spørgsmål.
Den der Prince De La Mare som sprang tidligere i dag og i Søndags.
Hvorfor er dens hals så lang og tynd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Masser af OL spørgsmål.
  • #1   17. aug 2016 Det hele bliver faktisk forklaret en del under ridningen, af kommentatorerne. Men det er sådan at der er nogle lande der kun har individuelle ryttere med da de ikke havde nok til at stille op med et helt hold. Så de rider med i runderne som individuelle bare, hvilket bliver afgjort på fredag til den individuelle finale.

    Mener også at rytterne på hold også rider individuelt mens de rider for hold, og hold bliver afgjort imorgen. Så de resultat de kommer ud med er til dem selv individuelt, men bliver også lagt sammen med de andre fra deres hold. Hvis de er 4 på et hold, må de trække det dårligste resultat fra det endelige.

    Der rides en omspringning hvis to eller flere ligger med samme resultat i finalen, og hvis ikke så er det bare den med det bedste efter finalen der vinder smiley

    Hvorfor en hest har en lang hals har bare noget at gøre med hvordan den er bygget, racemæssigt og nogle gange hvordan den er redet (altså om den er tynd eller tyk). Så det er bare sådan den er smiley


Kommentér på:
Masser af OL spørgsmål.

Annonce