{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Glædesudbrud (kom med jeres)! {{forumTopicSubject}}

Okay... jeg har løst mit galopproblem. Jeg har slet ikke redet i hendes grundtempo i trav!

Og når hun så bliver glad, fordi hun får lov til at galopere, så tager hun sit grundtempo i stedet for det tempo, som hun har givet mig i så lang tid, for at jeg kunne sidde bedre. Og det er så derfor jeg føler/følte, at hun løb af med mig smiley

Så nu hvor det problem er løst, så kan jeg meget bedre ride hende uden at blive utryg og nervøs. Det er da en fremgang x)

Hvad har I haft glædesudbrud for nylig? Del det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædesudbrud (kom med jeres)!
  • #1   1. okt 2016
    Min pony er begyndt og lade være med at stoppe på spring hele tiden smiley istedet for at stoppe 20 gange også springe og når man så ændre højde eller laver det fra kryds til lodret, så stoppe igen eller rider på fra den anden side, så stoppe.
    Så er vi nået til 2-3 stop på det første spring også gå lige på, på resten, undtagen lodrette, dem skal der lige stoppes 2-3 gange på også over.

    Så måske der er en chance for at pony på et tidspunkt ude i fremtiden, kan hoppe en bane til stævne, uden og blive disket :b


  • #2   1. okt 2016 Min har ikke behøvet noget tilskud til lungerne, efter at han er flyttet i løsdrift og han kommer på gå tur rundt i skoven ca hver anden dag

  • #3   1. okt 2016 Weeee Manda!
    Tinka er blevet trænet 3 dage i træk nu, i forgårs af mig hvor hun bare var god, i går af parten hvor det faktisk gik fint, og i dag af Magdalene for at hun kunne vise hvordan hun gør, og det var meget spændende at se min hest blive trænet af andre. Tinka forstår mere og mere meningen med longering ^^!


  • #4   1. okt 2016 Ikke lige med hesten, men jeg er ENDELIG kommet i gang med mit kørekort og har været på manøvrebane i dag. Hold kæft, hvor er jeg pisse god til at køre bil, manner smiley Var super nervøs og tænkte at jeg ville køre som en brækket arm, men nææææh! Nu glæder jeg mig rigtig meget til jeg skal køre igen! smiley

  • #5   1. okt 2016 Jeg har været ude og springe på min hest, som jeg i sin tid købte til at være min springhest. Grundet manglende ridemuligheder har vi ikke sprunget sådan rigtigt i over et år, og både hende og jeg havde os en fest smiley
    OG derefter gik hun stille og roligt op i traileren, da vi skulle hjem, hvilket vi har bøvlet en lille smule med her på det sidste smiley


  • #6   1. okt 2016 Min hest, som førhen gik i panik og i baglås, og bakkede ud af traileren - og satte sig ned, hvis bagbommen blev lukket - går nu direkte ind i min nye hestetrailer, og jeg kan lukke hele molevitten, uden at hun fortrækker en mine!

  • #7   1. okt 2016 Min hest har længe haft en periode hvor hun bare har været bange for ALT! Og specielt skygger er hun bange for, så jeg kan ikke ride når det er mørkt. Men nu står hun stille alle hverdage og bliver redet 1-2 gange i weekenderne da jeg bor i Sønder Jylland og hun står på Fyn, og det plejer ikke hjælpe på temperamentet. Men hun var bare så sød i går selvom vi red på banen i mørke (med lyset tændt, så masser af skygger) smiley
    Søde pony ?


  • #8   1. okt 2016 Jeg sprang 1 meters naturspring i dag smiley

  • #9   1. okt 2016 Fedt! smiley
    Vi kigger efter hest til min kæreste og jeg er helt høj efter at have prøvet denne frieser/pinto blanding idag. Åh jeg drømmer sådan om en stor koldblodstype for tiden. Jeg har to små sensitive islændere, og har redet islænder stort set altid.


    profilbillede
  • #10   1. okt 2016 Hvor er det dejligt for dig smiley :D

    Min unge Frieserhoppe Migu var rigtig god i tusmørke regnen idag!
    Energien var helt i top, og hun tilbød ovenikøbet at sænke halsen i trav, så jeg roste hende helt vildt, og hun forstod det straks, og tilbød det mange gange derefter smiley

    Hun er stadig kun under tilridning, og er ikke nået til galop endnu, da hun plejer at være svær at drive frem, og jeg gerne vil have mere energi i hende, så vi ikke skal kæmpe med galoppen smiley

    Men idag var det perfekt! smiley


    profilbillede
  • #11   1. okt 2016 Min kæreste og jeg hentede vores lille dræbervuf hjem i går efter vi har snakket om hund i 2 år og ventet på Arthur siden marts! smiley

    profilbillede
  • #12   1. okt 2016 Min lille pony som jeg indsprang i marts vandt i dag kval til 6 års championat i LA** (90cm) - det er tredje stævne i træk han vinder.. Jeg er SÅ stolt!!

    profilbillede
  • #13   2. okt 2016 Ej hvor bliver man glad for at læse om jeres fremgang smiley !
    Jeg er endelig, efter 4 år kommet op på min Oldenborg Emma igen smiley
    Jeg starter med at ride hende næste uge smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Glædesudbrud (kom med jeres)!

Annonce