{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Spørgsmål når man søger opstaldning! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg skal flytte min hest, desværre.. smiley

Men det har gjort så jeg skal ned og se på opstaldning her imorgen og jeg ved det bliver der, dog er jeg så dårlig til at huske hvad man skal spørger om.. smiley

Jeg ved i forvejen:
-Hvad de fodre med
-Alt omkring indluk/udluk
-Hvad prisen inkludere
-At jeg har adgang til de faciliteter de har

Og har så fundet et spørgsmål, jeg skal spørger om det og det er:
-SKal hesten have grime på i boksen? smiley


Hvad ville i andre spørger om?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål når man søger opstaldning!
  • #1   3. nov 2016 regler
    hvis der er weekend vagter hvordan det foregår
    nu ved jeg ikke hvilken type sted det er? er det et stort sted, rideskole, privat ønsker du undervisning så noget omkring det, har du din egen underviser du skal have med skal du jo gerne vide om du må have ham/hende med og hvad det koster for personen at få lov at undervise på stedet..

    det kan være mange ting at spørger om men kommer an på hvilken type opstaldningssted det er


  • #2   3. nov 2016 Det er et stort sted, dog er der ikke så mange opstaldere, de har plads til 44 men pt. er der 14 smiley Det er en landbrugsskole smiley



  • #4   3. nov 2016 Hvordan er det at komme frem når der ligger sne.

    Hvis man hest bliver syg og skal have taget temperaturen 2 gange på en nat, om det er noget de kan logges til.

    Hvordan reagere de hvis hesten reagere negativt


  • #5   3. nov 2016
    Hvordan foldene ser ud om vinteren, hvordan flokkene sammensættes - og om der er muligheder for ændring hvis hesten ikke trives, om der er grovfoder på foldene, om det er muligt at have hesten inde en dag hvis det er nødvendigt, hvor meget grovfoder er inkl. eller hvad kan man tilkøbe.

    Baaah der er mange ting og spørge om, men min oplevelse er desværre at folk tit siger en ting men når det kommer til stykket så er det en anden sag.


  • #6   3. nov 2016 - Regler omkring ridning, (f.eks unge under 18 ikke må ride på tur selv e.l.)
    - Tidspunkter hvor ophold i stalden er forbudt medmindre der er påkrævet (syg hest)
    - Hø og udfodring.(problemer med hønet e.l.)
    - Frit valg af underviser?
    - Regler omkring brug af ridehus og baner?


    Mvh TT



Kommentér på:
Spørgsmål når man søger opstaldning!

Annonce