{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Ridelejr {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Skal på ridelejr (forhåbenligt) til sommer.

Kan I anbefale nogle? Mine interesser ligger i alle grene af ridningen, men mest spring og skovtur smiley

Har kigget på:
Midtjysk ridecenter
Petersminde (hvor jeg har været før)

Kom frisk med andre forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr
  • #1   3. nov 2016 Jeg kan kun anbefale Østerlund ridelejr! Det er (ja eller var i hvert fald) en helt igennem fantastisk ridelejr! smiley

  • #2   3. nov 2016 Midtjysk kan virkeligt anbefales smiley

  • #3   3. nov 2016 Synes også Midtjysk lyder meget god!
    Det er bare vigtigt for mig, at jeg kan føle mig tryg og godt tilpas.

    Lider af svær præstationsangst, så bryder mig ikke så meget om, at andre ser mig ride smiley
    Derfor er det en meget vigtig ting (som sagt) smiley


  • #4   3. nov 2016 Jeg kom der efter blot 2 uger jeg havde gået til ridning. Dem i min hytte red alle højt niveau, så selvfølgelig var det mærkeligt for mig, men selve oplevelsen overskyggede alt. En af dagene var inkluderet en tur til noget badeland, men der valgte jeg at blive hjemme fordi jeg netop havde brug for at være mig selv, så der brugte jeg hele dagen i boksen med hesten jeg red der.

    Der er diversitet, og jeg har fået nogle venskaber, som jeg stadigvæk har på de sociale medier. Det hele var behageligt og blev taget i det tempo man selv ønsker.

    Ridelejren sluttes så af med nogle stævner man kan melde sig på. De bliver filmet, men lad dig ikke afskrække smiley Jeg var ikke rutineret rytter, og jeg vandt alligevel førstepladser i en LD1 og ponygames smiley


  • #5   3. nov 2016 Det lyder rigtigt rart. Så godt det med badelandet.

    Jeg er ikke den store stævnepige og nænner altid at blive fuldstændigt skræmt i tiden op til smiley
    Til trods for det vandt jeg da alligevel en 2. Plads i Lc2 på ridelejr sidste år smiley
    Det var en positiv oplevelse, så nu er det slet ikke så slemt mere.

    Jeg vil kigge nærmere på den ridelejr. Det lyder som sagt super fedt!


  • #6   4. nov 2016 Var rigtigt glad for Midtjysk de første 2 år jeg var der, men det 3. år, hvor jeg havde min egen pony med, var det hestemæssigt ikke noget at råbe hurra for.
    Det var for det meste staldpigerne der underviste, og synes ikke de var helt kompetente nok, da ridningen kun foregik for tøjle og en smule ben.
    Det var desværre slet ikke sådan min pony skulle rides, med derudover er det en helt vildt god ridelejr mhs. til fællesskab og faciliteter!


  • #7   4. nov 2016 Hestesynergi holder også super gode ridelejr, hvor man er om hesten hele tiden. Små hold på kun 10 stk. https://www.facebook.com/events/611662482354664/


    https://www.youtube.com/watch?v=vQpOPpo9KPI


  • #8   4. nov 2016 Jonstrupgaard ved Ringsted smiley

  • #9   4. nov 2016 Østrup Turridning smiley
    Fantastisk ridelejr, har været der to år i træk nu, og håber på at kunne tage afsted igen næste år.
    Der er dog ikke noget spring, kun skovture på nogle fantastiske islændere.
    Det er kun 4 dage, men man får redet en dejl. Forrige år kom jeg op på 16½ time.
    Om aften efter turene, er det for det meste muligt at tage en hest ud på banen og ride uden sadel.
    Der er god mad, dem der ejer det ved hvad de laver, og er rigtigt hyggelige at snakke med. De kender hestene, og hjælper med at finde den perfekte hest (det er muligt at skifte nogle dage, hvis de/man føler at man ikke er rutineret nok til hesten) De har heste til en hver person. smiley


  • #10   4. nov 2016 Ridelejr hos Georgia Timmermann. Helt fantastisk ridelejr! Jeg lærte så meget det år jeg var der, udover jeg også fået gode venskaber. Derudover er hun også professionel springrytter, så måske kunne det være noget smiley

  • #11   29. jul 2023 Har du været på petersminde?
    For så må du gerne fortælle mig om den


Kommentér på:
Ridelejr

Annonce