{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Navn til FB side:) {{forumTopicSubject}}

Hej:)
Da jeg overvejer at lave en FB side hvor man kan følge min udvikling frem i ridesporten mangler jeg lidt et navn:/

Skriver lige lidt om mig selv da det måske kan hjælpe...

Jeg hedder Josephine Kjær og er 13 år:) Jeg træner forskellige heste dog primært en avlshingst, en frieserhoppe og to shettere:) Jeg er allround rytter så rider både spring, dressur, terræn, ture osv... Jeg er stævnerytter dog bliver det ikke til så mange i øjeblikket da de forskellige heste lige skal være klar osv:)

Håber i har nogle ideer ?<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn til FB side:)
  • #1   27. nov 2016 Josephine & co.
    Josephine & mulerne

    Evt. kunne du tage de første bogstaver fra dit og hestenes navne og sætte sammen til et eller andet smiley


  • #2   27. nov 2016 Tænker lidt på JK Equestrian?;)

    Da jeg træner mange heste så er det ik rigtig en mulighed at sætte navnene sammen??


  • #3   27. nov 2016 Tænker lidt, hvilken målgruppe ønsker du at ramme? Hvem ønsker du at appeller til? Og hvad er det helt nøjagtigt du vil dele? Er det hyggelige opdateringer "Pony var sød i dag. I dag har vi lavet det, og det.." "Pony var så god til stævnet i dag, vi startede LA1 og....", og lidt tilfældige billeder, eller er det meget seriøst med flotte billeder i god kvalitet og god og spændende tekst, og ikke bare sådan en slags hverdags blog?

    JK Equestrian er flot, internationalt.. Måske også ambitiøst og har lidt en professionel klang. Lyder for mig som noget der vil passe godt til en der virkelig vil noget med sin ridning, og virkeligt har noget at byde på - gerne en som rider på forholdsvis højt niveau.

    Navne som fx. Josephine & co. apellerer måske mere til "Hr. og fru. danmark" er sådan mere hverdags agtigt, og passer måske bedre til en der laver lidt af hvert med sine heste/ponyer.

    Det er slevfølgelig bare min personlige mening smiley
    Jeg ved ikke om det giver mening? smiley


  • #4   28. nov 2016 Det gør det... Jeg ønsker at ramme dem der er jævnaldrende og ældre:) Jeg går meget op i mine billeder (dog ikke altid lige gode) og tager virkelig min ridning seriøst ...

  • #5   28. nov 2016 Din alder taget i betragtning og måden du skriver på. Så ville jeg have valgt at gå efter noget mere hyggeligt og uprofessionelt som appellere til andre teenagere.

    F.eks. Dit navn og co.
    Eller: mit liv med hestetræning.

    Jeg kan fornemme på det at du har store ambitioner. Men vent med at lave den gode seriøse blog til du opnår noget og er klar til at vise verden hvad du kommer med. Lige nu er du på et lavt niveau. Så lad også din facebookside starte der. smiley


Kommentér på:
Navn til FB side:)

Annonce