{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest
  • #1   6. jan 2017 Det kommer også an på hvad procenter den har gået de LA'er til og om hun er gående på det niveau lige nu eller bare har gjort det tidligere i livet? smiley

    Men også hvordan temperamentet er, har den nogle "fejl" (uro i boksen, kan kun gå alene osv.)?


  • #2   6. jan 2017 Kommer an på mange ting.
    De ting som der er nævnt ovenfor, samt temperament, staldfejl/unoder, hvordan den er i normal omgang, under ridning og sådan nogle ting, sygdomshistorik og meget andet.


  • #3   6. jan 2017 Men sådan lige umiddelbart ud fra så sparsomme oplysninger, vil jeg sige 30.000 +/-.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   6. jan 2017 hvem er den efter?

    hvilke karakter for den gennemsnitligt i de forskellige gangarter til stævne?

    er den i topform nu, og klar til at tage til stævne i morgen og ride en LA5?

    unoder på stald, under transport mm?

    handelsfejl?
    røntgen fotografering?


  • #5   6. jan 2017 Hvordan var din hoppe sin kårings resultater?
    Har hun fået føl før? Har hendes afkom resultater?
    Plus alle de andre ting der nævnes. smiley

    Mvh TT


  • #6   6. jan 2017 Far Blue Hors Romancier
    Mor Valnøddegårdens Easy Blaze
    Morfar Rambo
    Det er dem hun er efter.
    Har ikke lige hendes stambog her så kan ikke lige huske hendes karakter til hendes kåring, men mener alle pointene lægger mellem 7 og 8.
    Nej den er ikke i top form lige pt. da den har stået med så meget mug de sidste to måneder, at den har været, halt, men går i gang med ridningen fra i næste, uge og det er cirka 3-4 måneder siden den har været klar til en la5, sådan konditions mæssig og træningen.
    nej hun har ikke fået føl før smiley
    stævne resultaterne plejer hun at lægge omkring de 65%
    Var der flere spørgsmål? smiley


  • #7   6. jan 2017 hendes temperament, og omgang:
    hun er en vågen hest, fordi, Hun nogle gange ser "skygger på barieren i ridehuset, men det er nemt at ride hende rundt alligevel, men der er trekvart fuldblod i hende, så hun er en god hest, for en rutineret rytter, der kan styre en med lidt vågenhed. Men ellers i omgang er hun jordens sødeste hest, og så længe man selv slapper af og ikke er en nervøs rytter som jeg, så er hun den sødeste og nemmeste hest smiley


  • #8   6. jan 2017 Hvis den er fornuftig gående og flink at ride så 30-50000 tusind. Når den er trænet op. Svært uden video

  • #9   6. jan 2017 Har desværre ingen video

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #10   6. jan 2017 Frederikke, der er meget lidt fuldblod i din hoppe

    Rambo s mormor er fuldblod så det er ikke derfra vågenheden stammer smiley

    Udfra dit billed er det svært at vurdere den men er sikker på at hun er en rigtig dejlig hest, mit bud er omkring 30.000 kr. Der er mange til salg der kan det samme og har gode papirer smiley


  • #11   6. jan 2017 Svært at sige, for de eksakte point i fundamentet har en betydning ift. Hvilke dele der ikke har fået de høje point... Jeg ville ikke sige mere end 30.000 maks ud fra nuværende beskrivelse... Havde hesten gået M - klasser eller rene 8-taller var der noget andet..så ville jeg sige 50.000+ den er jo ikke en unghest mere..

    Mvh TT


  • #12   6. jan 2017 Ha ha JM sjovt vi rammer samme pris smiley

    Mvh TT


  • #13   6. jan 2017 Tak for hjælpen alle sammen, nu ved jeg hvad hun bliver sat til salg for når hun er færdig med sin genoptræning smiley god weekend til jer alle

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #14   6. jan 2017 Held og lykke med salget håber du finder en god ny ejer til hende smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #15   7. jan 2017 hvis hesten er parat til LA5 ved salg, så kan du sagtens sætte den til 50.000 kr.

    hvis den er vågen på den rigtige måde, og derfor har tilpas gnist i ridningen, uden at være som en eksplosiv bombe, så er det bare et kæmpe plus smiley


  • #16   7. jan 2017 Ja det er sådan et slags temperament min hest har med den rette gnist smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #17   7. jan 2017 frederikke: det ville være direkte at snyde dig selv at sælge den til 30.000 kr, hvis du får den i form inden smiley

  • #18   7. jan 2017 Okay, mange tak smiley

Kommentér på:
Min hest

Annonce