{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.870 visninger | Oprettet:

Opstaldning omkring Vestskoven {{forumTopicSubject}}

Hej skønne hestefolk,

Jeg står i den situation at der er lidt uro der hvor jeg nu står opstaldet, og kigger derfor lidt rundt på om der er bedre muligheder.
Jeg stod engang på ARK, og er helt vild med vestskoven, og vil meget gerne tilbage til den.
Jeg er i bil, så præcis hvor i skoven har ikke den store betydning, det eneste krav jeg har er bare, at der enten er løsdrift eller laaaaaaange foldtimer.

Kender i/kan i forslå nogle gode steder med placering enten i, eller tæt på vestskoven der kan opfylde kravet, så må i meget gerne skrive dem i kommentarene, så jeg kan tjekke lidt op på dem, for er selv helt på bar bund.

På forhånd mange tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning omkring Vestskoven
  • #1   23. jan 2017 Jeg står på Stutteri Brydegaard i Smørum/Ledøje og vi har ca. 20 mins skridt til Vestskoven. Du kan finde dem på facebook. smiley Ellers kender jeg Enggården, Tenco stald og Gammelgård, men har ingen personlige erfaringer derfra. Så ved ikke om de opfylder krav omkring løsdrift/lange foldtider, men så er der lidt du kan tjekke op. smiley

  • #2   23. jan 2017 Jeg ved ikke helt hvor lang foldtid tencostalden har, men de har i hvert fald døgnfold fra maj til oktober.
    Det er et mega hyggeligt sted smiley


Kommentér på:
Opstaldning omkring Vestskoven

Annonce