{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Efterskoler 10.klasse {{forumTopicSubject}}

hej alle heste mennesker, jeg søger lige pt efterskoler.
jeg søger en efterskole hvor der er god undervisning gerne hvor det er opdelt. et sted hvor der god undervisning til hest og rytter.
og hvor der er gode stalde.
ville gerne høre gode efterskoler. men også dårlige oplevelser.
har kigget på nogle og den jeg heller mest til er Billeshave efterskoler? nogle der kender den ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskoler 10.klasse
  • #1   26. feb 2017 Kender mange der har været rigtig glade for at gå på Blidstrup: http://blidstrup.dk/ smiley

  • #2   26. feb 2017 taak

  • #4   26. feb 2017 Jeg går på Tronsøskolen lige nu, og rideundervisningen er fantastisk! Vi har de bedste trænere i landet og her er fedt at gå! Stalden ligger 100 meter fra hovedbygningen/skolen og er på skolens grund. Selve stalden er virkelig lækker og med fantastiske faciliteter og store dejlige folde! Jeg kan virkelig anbefale Tronsøskolen hvis du vil have 10. Klasse for et år med heste! smiley

  • #5   26. feb 2017 Jeg har gået på Billeshave og arbejder stadig dernede i ferierne smiley

    Jeg var glad for undervisningen, forholdene og skolen generelt og kan helt sikkert anbefale den. Undervisningen er delt op i dressur/spring/islænder, men alle kommer til at prøve lidt af hvert. I mit år red vi, udover den almindelige undervisning, kvadrille, hestefodbold, orienteringsridt, ture til vandet (hvor vi svømmede) osv., og jeg ved, at de er begyndt at køre mere ud til stævner, hvis det er interessen. Min underviser var dressurunderviseren, der er meget dygtig og dedikeret - jeg lærte i hvert fald en masse. Vi fik også lov til at være med, når der var massør, kiropraktor, foderkonsulent, sadelmager, dyrlæge og lignende, hvis vi havde lyst, så man lærer også utroligt fra forskellige fagpersoner smiley


  • #6   26. feb 2017 Jeg gik også på Billeshave Efterskole (14/15, og som Conradsen arbejder jeg også stadig dernede i ferierne) smiley

    Kan varmt anbefales! Som Conradsen siger er undervisningen delt op, men der er stadig plads til forskellighed, niveau, interesser osv. og skolen har også et bredt udvalg af hesteracer, så man i hvert fald kan få set lidt af hvert.

    Mit livs største ønske er at kunne gentage det år én gang til, for det var bare vildt fedt, og man lærer også i den grad om ansvaret ved at have hest, samt at passe et større hestehold, så det giver også en rigtig god kick-start hvis du gerne vil på en hesterelateret dyrepasseruddannelse efter 10 klasse. Det gjorde jeg i hvert fald, og var super glad for den "erfaring" også.

    Så de varmeste anbefalinger til Billeshave smiley


  • #7   26. feb 2017 Korinth efterskole smiley

  • #8   27. feb 2017 Aalestrup Naturefterskole smiley

  • #9   27. feb 2017 Kan kun sige alt andet end Bindernæs smiley

  • #10   27. feb 2017 Var selv ret glad for Lundby efterskole. Selvom min hest og jeg havde en del problemer hen over året (Ikke på grund af skolen), så fik ridelæren hjulpet os meget og vi fik kæmpet os tilbage igen smiley

  • #11   27. feb 2017 Jeg går på Brøderup Efterskole som jeg klart kan anbefale smiley


Kommentér på:
Efterskoler 10.klasse

Annonce