{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Er det muligt? Opstaldning {{forumTopicSubject}}

Dette er IKKE en annonce, da jeg IKKE søger opstaldning!

Jeg er bare nysgerrig og interesseret i at høre, om jeg har nogle muligheder en gang, når det kommer på tale.

Jeg bor på Frederiksberg.
Er der chance for, at jeg kan finde opstaldning, der ikke ligger to timers kørsel væk?
Selvfølgelig ikke bare en tilfældig stald, hvor der knap nok er plads, men et ordenligt sted.
Jeg har for eksempel kigget lidt rundt, men det virker bare som om, alt ligger meget langt væk.
Jeg vil rigtig gerne høre fra jer, der selv bor i byen. Hvad I gør? Samt hvordan I kommer frem og tilbage smiley

/> Frederiksberg er et rigtig dumt sted at bo, når man virkelig elsker heste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det muligt? Opstaldning
  • #1   8. mar 2017 Jeg bor på Nørrebro og har hest opstaldet i Greve. Det tager 30 minutter at køre dertil i bil, det synes jeg er ok smiley Stedet er fint og har gode folde selvom det er tæt på byen. Før jeg fik bil tog jeg med det offentlige og det tog ca 60-70 minutter. Jeg arbejder i Sydhavnen hvilket ligger væsentlig bedre både med bil og offentlig transport så jeg sparer lidt tid derud i hverdagene smiley

  • #2   8. mar 2017 Bestemt! Jeg bor selv på Frederiksberg og har hest i Taastrup. 30min med bil og 1 time ned det offentlige, og somregel bruger jeg mest det offentlige. Derudover har jeg før reddet i Lyngby, på Amager, ved Jersie (Solrød), Ballerup, Allerød samt Hvidovre - alt sammen med cirka en times transporttid fra Frederiksberg. ??

  • #3   8. mar 2017 Hej sødeste.
    Du skylder Junker og Lotte et besøg... smiley
    Da jeg boede på Østerbro og ved Sydhavn st., havde jeg hest nær Kongelundsskoven på Amager. Det tog 30-45 min. hver vej med bus/tog, hvis jeg passede det ind. smiley
    Nu har jeg dem jo hjemme og det er fantastisk at slippe for transporten ud/hjem. smiley


  • #4   8. mar 2017 Det er det. Jeg bor i Herlev og har hesten i Stenløse (det virker til at der er mange opstaldningssteder i det område). Det ville være omkring en time i alt for mit vedkommende fra Frederiksberg at komme ud til hesten alt efter hvor tæt på linje C/H man bor. smiley

    Jeg er så også villig til at cykle de 4 km fra Stenløse St og til pony's opstaldningssted smiley


  • #5   8. mar 2017 Skulle faktisk lige til at skrive, Junker smiley

    Tak for svar alle jer andre!
    Det er fedt at høre, at der ER muligheder smiley


  • #6   8. mar 2017 Det er der i hvert fald - især hvis du er villig til at betale prisen! smiley

  • #7   8. mar 2017 Er der nogen af jer der har hjemme som kunne tage en ind på fuldpas? Så kunne det jo være en mulighed

  • #8   8. mar 2017 Der er lige det, at når det er langt væk, så ville det være rigtig skønt og tidsbesparende, hvis det var fuldpas smiley

    Ellers er der nemlig ikke tid nok.


  • #9   8. mar 2017 Jeg har stald i Hvidovre, vi er dog godt fyldt op smiley

    Jeg vil ikke anbefale de andre steder i Hvidovre, men jeg går også meget op i hestenes velfærd, og går ikke på kompromis med det.

    Ellers er der et fint sted i Ishøj. Og BNR er i gang med at bygge nyt, hvilket jo kan blive godt smiley (Det eksisterende BNR er dog nok det værste sted, du kan stille din hest).

    Men både Hvidovre, Brøndby og Ishøj er jo i fin afstand til Frederiksberg smiley


  • #10   8. mar 2017 Hvidovre ville nemlig være perfekt for eksempel smiley

  • #11   8. mar 2017 Bor på Amager og min part står i Hørsholm/Gl. Holte (sådan lige på grænsen).
    Jeg cikler hele vejen.. Det tager ca 1 time og 15 min. Fra Frederiksberg kan jeg gøre det på - hold fast - 50 min.
    - Så bliver jeg nemlig rigtig fit
    Ellers tager det nogenlunde det samme med det offentlige smiley

    Har før haft part i Birkerød/Holte (igen på grænsen), det var tættere på mine forældre.
    Der tog det kun 50 min. med det offentlige og 1 time på cikel.

    Der er rigtig mange fine steder i Nordsjælland, og de koster ikke alle sammen over 4000 kr smiley


  • #12   8. mar 2017 Jeg kan bestemt anbefale at kigge mod Værløse, Stenløse, Ganløse og deromkring. Der kan man finde nogle ret lækre steder, som ikke koster vanvittigt meget smiley

  • #13   8. mar 2017 Tak for svar!

Kommentér på:
Er det muligt? Opstaldning

Annonce