{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Hvad koster det at leje en stald {{forumTopicSubject}}

Hej Med jer alle på hg smiley Jeg har idag flyttet mine egen hest andet steds hen og overvejerat udleje min stald marker m.m. Jeg er meget i tvivlt om hvad en fair pris er og hvordan man sætter nogel betingelser så der også bliver passet på det. Jge har p.t 2 opstalderer med 3 islændere, der er tilbudt enten en lejeaftale el es så er de opsagt.

Der er 3 bygninger.

Bygning 1 brugses p.t som løsdrift og kan muges med maskine. Kunne også bruges til opbevaring af strå. 10 _x6 meter altså 60m2 i træ - ikke isoleret ingen strøm.

Bygning 2 med fast bund - sf sten der er strøm - kraft - lys i loftet 4 almiden store fokse og 2 folings bokse. Vandkopper med vintersikring og vandhane. God plads på staldgann og stor port 120m2 igen træbygning uden isolering. der er lavet stort udendørs dræn så ingen vandproblemer. Mulighed for at lave paddocks meget enkelt ved alle bokse.

Bygning 3
iosleret opvarmet med varmepumpe har særskilt el måler - indlagt vand. kan brugse til opvarmet rytterstue udstyr el andet - ikke godkendt til beboelse,

Stor møddingplads
Ialt er der 3 ha folde - de 2 ha bleb omlagt til lavfruktan græs i efter året reste vbleb lagt om til græs forrige år.
Jordfold med proff høhæk ved løsdrift. Udendørs frost sikret vandkop.

veldrænet ridebane 18X37 indheget og omkranset med træer.
Mulighed for meget billigt at leje 3 ha græsmarker hvoraf halvdelen er hegnet ved nærmeste nabo 100 m.

400 m skridt op grusvej har naboen et mindre ridehus - tror det er 18 X 39 - ny opført og med ny bund der kan købes hal kort til.

Hvad kan jeg forlange pr måned hvis jeg lejer det hele ud ? det liogger i 6823 Ansager smiley Håber på svar - jeg ved jo hvad det koster at have - men hvad kan man få i leje ?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvad koster det at leje en stald

Annonce