{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

omega 3 kraftur til 2 års hingst. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skal have fundet nyt foder til min fjordbasse.
Han er en hingst på 2 år.

lige pt får han body boost og iceland stud fra equsana, men synes ikke rigtigt han trives på det.

Jeg har derfor kigget lidt på omega 3 kraftur fra dangro, og overvejer kraftigt om det skal prøves af.

Er der nogle der har erfaring med det til de unge drenge.
Han kommer desuden hurtigt til at mangle energi, han er generelt meget rolig men har det sidste år været ret sløv i optrækket.

kom gerne med andre foreslag til et godt musli foder.
Han gider ikke piller eller rene vitamin produkter, dette er prøvet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omega 3 kraftur til 2 års hingst.
  • #1   21. mar 2017 Ville sige dangro omega 3 junior. Den er vidst til unghestene også. Det er planen min skal have det fra den begynder at spise til den er 3 år smiley

  • #2   21. mar 2017 Umiddelbart ville jeg give omega3 kraftur til en easykeeper af en voksen rideheste på let niveau.

    Til en unghest/plag, som virker sløv og energi forladt, ville jeg nok få taget blodprøver for at se om han er i mangel af etellerandet. Ormeprøver bla også for bændelorm.r. Herefter overveje en kur Microvital fra hippolyt for at booste ham, og så finde et plagfoder, som passer med vit/min til heste i vækst.

    Mvh Charlotte


  • #3   24. mar 2017 Vi bruger Horsepro Junior til føl på 10 mdr.
    Hun har masser af energi og det synes jeg er et lækkert Müsli produkt smiley


Kommentér på:
omega 3 kraftur til 2 års hingst.

Annonce