{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Huske program til stævne
  • #1   30. apr 2017 jeg læser programmet i gennem flere gange, begynder derefter og tegne programmet mens programmet ligger ved siden af, og til sidst tegner jeg programmet igennem en hel del gange, til jeg ved det ligger fast i min hoved, og så øver jeg jo programmet hjemmefra, gerne mens en person kigger det igennem


  • #2   30. apr 2017 Det er forskelligt, hvordan vi mennesker husker/træner bedst.

    Jeg kan aldrig huske bogstaver, men har behov for "at se" programmer - så jeg går på youtube og finder videoer, hvor jeg så ser programmerne rides.
    Når det så sidder rimeligt, så kan jeg begynde at læse, og koble det læste/bogstaver, sammen med det at ride banen.

    Så prøv lidt forskelligt - læs, tegn, se video, ride programmet med opråb eller hjemme ude i haven ect - og finde det som virker for dig.

    Mvh Charlotte


  • #3   30. apr 2017 Tegner og tegner og tegner...

    Du kan hente en baneskitse på google og så ellers bare tegn ind..


  • #4   1. maj 2017 Jeg starter oftest med at finde en video af programmet på Youtube (helst en der har redet over 70% for at øvelserne er udført korrekt)

    Så har jeg en sød mor som har købt program hæfter, hvor øvelserne er tegnet smiley desværre er de set fra dommerens side, så vi har via computer vendt programmerne så de er set fra rytterens side.
    Til sidst kigger jeg på bedømmelses skemaet for programmet, for at se hvad der bliver lagt vægt på.


Kommentér på:
Huske program til stævne

Annonce