{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Vitamin/mineral til hest på døgn græs {{forumTopicSubject}}

Hej brug for jeres hjælp smiley

Hvad for nogen vitaminer/mineral er gode til heste der gå på græs døgnet rundet ?
Hun er 2 år og er barok pinto

Det må meget gerne være nemt at give og os gerne give boost til immunforsvaret smiley

Tak på forhånd og skriv gerne hvorfor i lige netop ville anbefale den type vitamin/mineral smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vitamin/mineral til hest på døgn græs
  • #1   22. maj 2017 Jeg bruger multivit fra Equsana smiley
    Mine heste er 7 og 13År smiley

    Jeg valgte dem da mon fjordhest har nældefeber og ikke skal skifte for meget rundt i foder smiley
    Samt så det i bolsje form, så nemt at give som godbidder under træning eller tage i lommen og gå ud på folden med smiley


  • #2   23. maj 2017 Brugte dem sidste år men blev oplyst de ikke var beregnet til heste i vækst desværre

  • #3   23. maj 2017 Salvana har nogle mineralkiks af en art. Har ikke selv brugt dem, men kender flere der har. De er nemme at give som en godbid, også på folden.

  • #5   23. maj 2017 mine skal i år have urtefarm med tang vitamin bolcher.. dem der på papiret ser bedst ud siger hende foder nørden jeg kender
    de er 20 og 2
    ellers plejer jeg at fuldfodre hele året men i år er jeg gravid med termin juli.. så skal være noget manden let kan klare smiley


  • #7   23. maj 2017 iisette.. troede vitamin bolcher var i en periode.. men kan tage fejl smiley
    uanset hvilket hvilke du vælger vil jeg tro ingen af dem er perfekte.. dette er det der kommer tættest på og ser pænest ud på papiret .
    hvorfor dælen skulle jeg fodre med lucerne på sommergræs? de ting du nævner giver ikke rigtig mening så kunne jeg jo ligeså godt fuldfodre dyrene ..


  • #9   23. maj 2017 Gemüse Kräuter Mineraler fra St. Hippolyt kunne være et bud. Anbefales til avl og opdræt
    (ps - vi henter det i Tyskland men vi bor så også tæt på grænsen)


  • #10   23. maj 2017 - Den lille tykke får multivit Cobs fra Horselux.
    - Lige nu får min 2 års Equsana Balance, b-vit og sojaskrå. I løbet af næste måned begynder jeg at gå over til Horselux Grow.
    - Min 6 års der er sendt i træning får nu Equsana Rocky. Jeg tænker at gå over til Horselux Easy piller, men da han er nøjsom går jeg og tænker på at vente lidt med dette og evt finde nogle egnede bolcher.. smiley

    Mvh TT


  • #11   23. maj 2017 Tak til alle der har skrevet
    Der er fuldt styr på foderet hun få når hun ikke gå på døgn græs
    Der for hun equsana balance Equsana bodyboost Equsana grass olie og equsana enery olie

    Så skal kun bruge tips til hvad vitaminer/mineral tilskud hun kan få på døgn fold når hun ikke få hendes foder som hun få når hun stå på boks fra ca oktober til april smiley


Kommentér på:
Vitamin/mineral til hest på døgn græs

Annonce