{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Opstaldningssteder {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad er der af opstaldningsmuligheder i Odense/Odense N, hvis man har følgende krav?

Lys stald - der overholder kravene til størrelse og sikkerhed.
Mulighed for fold minimum 4-5 timer om dagen.
Skal være ind/udluk - evt. hvor man tager ind selv en gang om ugen.
Ridebane.
Ridehus - som minimum i skridtafstand.
Sadelrum - gerne aflåst.
Foder og wrap/hø inklusiv.

Og ellers så bare ordnede forhold - ikke sådan noget "rodebutik"-halløj smiley

Prisen er ikke det afgørende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldningssteder
  • #1   12. jul 2017
    Har du facebook? Hvis ja så slå det op i de to grupper der er for hestefolk Fyn.

    Af hvad jeg lige kan komme på er der Rideklubben Odin.


  • #2   12. jul 2017 Der er ny Damgaard, der kan tilkøbes hø på stedet smiley

  • #3   12. jul 2017 Ny Damgård har ikke interesse, ellers tak smiley Vil gerne have lidt bedre indeklima, faciliteter og især ridehus smiley Men ellers mange tak for forslaget! smiley

  • #4   12. jul 2017 Jeg kender et sted der opfylder dine krav, men det ligger i Odense SV: Avernakgaard.

  • #5   12. jul 2017 Hej Sørine, tusinde tak for henvendelsen.

    Og du har helt ret, det opfylder det hele - men desværre bliver det pt. for langt væk fra mig. Jeg var ellers ude at kigge, og det er bare sådan et dejligt sted med ro, voksne mennesker og styr på tingene. Desværre. Margit var ellers så sød at give en rundvisning, men efter nogle dages tanketid måtte jeg desværre sande, at nej, det var nok en ønske-drøm, at jeg kunne køre så langt efter det smiley Øv.

    Men ellers mange tak! smiley Og et rigtig godt bud smiley


  • #6   12. jul 2017 Ja, afstanden skal jo passe også! Det er nemlig et fantastisk sted!

  • #7   12. jul 2017 Hej. Hvad med Stald Thrane? smiley

    Vi har 3 forskellige stalde, hvor der pt. er en ledig boks i den ene stald. Boksen er op til høloftet, så der er åbent, og dermed højt til loftet.

    Hestene går på fold fra ca kl. 8 til ca 15-16 tiden (Vi har ud og indlukningsordning) Nogle der lukker ud, og andre der lukker ind. Når man lukker ind, skal hestene have grimer af, og have middagsfoder. Gårdejere fodre morgen og nat. Pt. går hestene på græs (nogle er ude om natten, andre er inde)

    Vi har egen ridebane med lys.
    Er nabo til Rideklubben Odin, som ligger 170 meter væk.

    Dog er foder samt hø/wrap ikke med i prisen.


    Vi spiser meget kage smiley smiley


  • #8   13. jul 2017 Hej Lene, jeg har jo stået ved jer, men det er ikke lige mig, for har simpelthen ikke tid til så meget selvpas med studiet, kæresten osv. osv. smiley Og så vil jeg helst ikke skulle gå i ridehal, haha. Halm er heller ikke lige mig - med alle mine ømme håndled og en lænd, der driller. Det dutter bare ikke, desværre smiley

    Pletten egner sig ikke helt til så lidt plads og så mange spændende ting i hverdagen smiley Så vi vil gerne have lidt mere ro, færre ting og lidt mere plads smiley

    Selvom der jo er så hyggeligt ovre ved jer, og jeg kommer også gerne over og hygger en gang imellem smiley

    Knus


  • #9   17. jul 2017 Stedet er fundet - så ikke yderligere brug for posten her. Tak for alle svarene smiley

Kommentér på:
Opstaldningssteder

Annonce