{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.307 visninger | Oprettet:

Hestetrailer - køb af gammel eller skrotpræmie {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har en gammel hestetrailer, der umiddelbart syner af fin stand. Nu viser det sig dog, at bunden skal skiftes. Denne reparation har jeg desværre ikke råd til.

Kender I steder, der opkøber ældre trailer til "projekter". Jeg ved det kan blive en fantastisk trailer, hvis man kan lave skavanker, da den ikke synes ældre.

Alternativet er at jeg skal skrotte dem, er der nogen der ved, hvad man kan få for dette, hvis man overhovedet kan det?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestetrailer - køb af gammel eller skrotpræmie
  • #1   11. aug 2017 Jeg aner ikke, hvem der vil give dig penge for din trailer.

    Men mange tekniske skoler vil gerne have lignende ting, som deres elever får lov til at arbejde på. (Gerne doneret)
    Og ved salget går pengene til at købe undervisning materialer.
    Måske kan du købe den tilbage om et halvt år, istandsat?

    Spørg???


  • #2   11. aug 2017 Evt smid den på auktion..
    HMA auktioner i Ikast sælger tit gamle traileren der endda ikke selv må køres væk fra pladsen..
    Der tror jeg du får lidt mere end skrotpræmien..


  • #3   11. aug 2017 tvivler på der er nogen skrotpræmie på en hestetrailer

  • #4   11. aug 2017 Hvis det kun er bunden, den er gal med, så skulle du nok kunne sælge den. Prøv at kigge på dba.dk og guloggratis.dk - så får du en ide om prisniveauet.
    Du skal tage nogle gode (afslørende) billeder af traileren og oplyse alt, der bør gøres, så ingen kommer til at "købe katten i sækken".
    Der er masser af handymen derude, som snildt kan skifte en trailerbund, og de gider også godt gøre det, hvis prisen for traileren er rigtig.


Kommentér på:
Hestetrailer - køb af gammel eller skrotpræmie

Annonce