{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Hvad er det bedste ved hestene for jer? {{forumTopicSubject}}

Åh kom sådan til at tænke på nogle af de ting jeg nyder mest ved hestene, og fik lyst til at lave et indlæg og høre jeres tanker!

Jeg elsker roen der er, når jeg er i stalden og ved min hest. Jeg lukker fuldstændigt af for omverdenen og er 100% opslugt i det jeg laver. Jeg slapper af og er i min helt egen boble. Der er bare intet bedre. Sidder tit hos hende i boksen, og når man ''vågner'' lidt op igen, og tror der er gået 10 min, for mig sig et chok når man ser der er gået en time. For mig er den en måde at komme helt ind til mig selv på og bare nyde at jeg er så beriget, at have så fantastisk en hest.

Jeg elsker at træne med min hest, og se at det give pote. Især når man har lagt hårdt arbejde i det. For hver ny ting hun lærer - lærer jeg også. Jeg lærer om min egen måde at træne på og om mig selv som menneske. Og for hver ting vi oplever og opnår sammen, føler jeg et endnu tættere bånd og en bedre forståelse for hinanden.

Jeg elsker min hests særheder - og dem har hun mange af, de giver altid et godt grin.

Jeg elsker at jeg kan gå og fortælle min hest alt hvad jeg lyster og ingenting kommer videre. Jeg elsker de øjeblikke hvor man nærmest føler og opfatter, at hesten forstår én og det man siger.

Og jeg kunne fortsætte... Men hvad med jer? Fortæl endelig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det bedste ved hestene for jer?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   9. sep 2017 helt klart at kunne ride, og nærke følelse af en god ridetur. smiley

  • #2   9. sep 2017 Omgangen med heste. Ridningen i sig selv interesserer mig ikke synderligt, jeg vil hellere gå en tur eller træne fra jorden. Men der er også fordi selve ridningen kan udløse angst-reaktioner hos mig, og jeg ved aldrig hvornår angsten dukker op :3

  • #3   9. sep 2017 hvad jeg elsker ved heste?
    nok nærmere hvad jeg elsker lige ved min hest smiley
    1: han tager altid pænt imod mig når jeg kommer i stalden (jeg er altid velkommen)
    2: han er det største legebarn i stalden (kysser og leger når ha kan)
    3: han er der altid i en dårlig tid og er altid helt rolig når jeg har brug for det
    jeg kunne komme med mange mange flere ting smiley dette var bare de 3 af de ting jeg elsker mest ved Sam smiley


  • #4   9. sep 2017 Elsker hele pakken - alt fra staldarbejde, udstyrspudseri, hygge og nusseri, opsadling og selve træningen smiley

  • #5   9. sep 2017 Elsker mine fotoshoots.
    Især med Cali som jeg savner røv meget!


  • #6   9. sep 2017 For mig kan det være nærmest meditativt at være med mine hyppere. Når jeg får lukket alt andet ude og bare er til stede i øjeblikket. Når man føler sig helt i ro og at der er fuld forståelse begge veje. Min hjerne kan være vildt svær at slukke men jeg har succes hos mine ponyer, og så bliver resten af verden ligemeget smiley Det er nemmest for mig på en god skridttur i skoven men kan også godt ske ved en god gåtur, agility eller bare strigling. smiley
    Jeg kan også godt lide at lave noget med mine ponyer eller lave udstyr til dem hvor jeg kun koncentrerer mig 100% om det, det kan også være svært dog ikke helt så meget smiley


  • #7   9. sep 2017 Friheden.. Jeg har ikke en træningsplan og 'tager hver træning på det jeg føler kunne være fedt lige den dag. Om det er dressur, tur eller spring. Det skal bare være fedt.

    Jeg planlægger i forvejen alt i hovedet, så det er en af de få steder hvor jeg faktisk tager mig tiden og gør hvad der lige falder mig ind smiley


  • #8   9. sep 2017 alt! staldarbejde, gå tur, nus, ridning. det er mit frirum hvor alle de bekymringer jeg går med til daglig, forsvinder i den tid jeg se hos hesten.
    bare at side ved folden om sommeren og se de græsser eller side i stalden og lytte til deres fornøjet gumlen er som terapi for sjælen.
    Så virkelig alt, hårdt arbejde, som fornøjelsesture.


  • #9   9. sep 2017 Det jeg elsker mest ved min hest er hans finurlige personlighed, han er bare skøn!
    Der er ikke noget bedre end at skridte en tur i skoven og bare være sammen.
    Generelt nyder jeg at komme i stalden og bare være, være væk fra alt andet, alle bekymringer, travlhed osv. det er mit frirum hvor jeg kan slappe af og nyde stilheden og nusse med de dejlige dyr.
    De lytter til alt og siger ikke noget videre, de bebrejder og beskylder ikke, de kan altid gøre en dårlig dag god.
    Jeg vil ikke være foruden igen.


    profilbillede
  • #10   12. sep 2017 At hestene spejler mig 100% og at jeg derved bliver konfronteret med både mine gode og knap så gode ting

Kommentér på:
Hvad er det bedste ved hestene for jer?

Annonce