{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan behandles elevhestene på Vejle rideklub?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   17. sep 2017 der vil altid være delte meninger..

    lad være med at tag en vurdering ud fra hvad folk siger på nettet. dan dine egne indtryk.

    din gamle hest skal nok klare sig.


  • #2   17. sep 2017 Nu vil jeg gerne høre folks erfaringer alligevel, da det er svært for mig at køre hen og tjekke flere gange. (Bor på Sjælland) men selvfølgelig har jeg tænkt mig at tage der over og se stedet igen og snakke med dem.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   17. sep 2017 Mia: men hvad så hvis du får at vide at hestene bliver behandlet forkert (ud fra din overbevisning)?

    tænker at du piner dig selv mere end højst nødvendigt. smiley


  • #4   17. sep 2017 Jeg hører selvfølgelig ikke kun på hvad folk skriver, jeg tager også derhen og vurdere situationen og hvis jeg finder ud af det er et dårligt sted vil jeg bare gøre endnu mere for at få ham tilbage.

  • #5   23. sep 2017 Har du været i kontakt med rideskolen? Hvad sagde de? Ud fra dit indlæg gætter jeg på at de ikke ønsker at sælge? smiley

  • #6   23. sep 2017 Lige umiddelbart synes jeg ikke at der er nogen elevheste der bliver behandlet helt fantastisk, da det desværre tit er et sted der bliver sparet fordi rideklubben sjældent har råd til at specialtilpasse til alle hestene. Men omvendt er det jo også sjældent at de bliver behandlet vildt dårligt. Jeg kender ikke elevhestene det pågældende sted, så det kan jo være at de har det rigtig godt smiley tag en snak med klubben om forholdene, eller måske endnu bedre - en opstalder eller en der er tilknyttet smiley

Kommentér på:
Hvordan behandles elevhestene på Vejle rideklub?

Annonce