{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Svendborg? {{forumTopicSubject}}

Hej alle på HG.

Hvilke steder vil i anbefale og ikke anbefale i Svendborg, vis man skal have hest eller pony opstaldet? Det er fordi jeg overvejer, at skaffe hest nu, hvor jeg snart flytter ind hos min mor, og derfor får råd til det engang næste år, og da jeg savner en god ven i mit liv efter 4-5 års ridepause smiley

Stedet skal kunne tilbyde foder, hø og halm, skal nok selv komme og lukke ind, eventuelt udlukning, have en bane med lys til vinterperioderne, eventuelt overdækket, eller ridehal, have gode turmuligheder, have et godt staldmiljø folk imellem, og masser af foldtid med god plads (ikke for, at støtte nogen, men syntes ikke om de små folde, hvor hestene bliver lukket alene ud for et par timer), samt med mulighed for selv pasning, samt billig, må ikke være dyre end 1000, gerne under smiley

Nogen der kan komme med nogen gode forslag, vid der ligger en i Tved i nærheden af, hvor jeg skal bo, nogen der eventuelt kan fortælle om den for kender den ikke, også er der en i Skårup, en rideskole det er en del år siden jeg har været der, så vid ikke om den har ændret sig, men den var ret dyr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Svendborg?
Kommentér på:
Opstaldning i Svendborg?

Annonce