{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAG roepiller
  • #1   2. okt 2017 Står det ik på sækken? Ellers ring til dem i morgen og hør dem ad. Jeg kan kun ærinde at det er speedy beet som har den aller korteste trækketid på 15 min. Jeg lagde dem i vand om aftenen i en spand så det var klart til at blive udrørt med fodret om morgen.
    Man kan altid mærke om de har trukket nok, det må ik være klumper i, men føles som en grød.


  • #2   2. okt 2017 Er det den der hedder NAG Fiber? Hvis ja, så skal den stå i ca 15 min.

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #3   2. okt 2017 Karin. Nej det er NAG roepiller

    Der står intet på sækken. Indtil videre har jeg opblødt det i flere timer før brug.


  • #4   2. okt 2017 hej.
    jeg bruger også roepiller fra NAG.
    de skal blødes op 8 timer før udfodring i forholdet 1 til 5


  • #5   2. okt 2017 8 timer

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #6   5. okt 2017 Er der forskel om der bruges koldt eller varmt vand?

  • #7   5. okt 2017 Helle - bruger du varmt vand, så går der kortere tid med at opbløde dem i forhold til koldt - og varmt vand - så skal de gives ret hurtigt efter

    Jeg bruger kun varmt vand hvis jeg vil forkæle min pony med det, så virker det sim MASH


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #8   6. okt 2017 Jeg laver dem på meget varmt vand og de er opblødt på 1 time så skal de bare køle af har aldrig oplevet at de skulle stå i halve dage ved koldt vand går det selvfølgelig ikke så hurtigt smiley

    De kan sagtens holde sig til dagen efter, jeg laver altid nok så der er til morgen fodringen, nogengange hælder jeg lidt varmt oveni men for det meste bare som det er.


  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #9   6. okt 2017 JM ok, det ligner meget den model jeg også gerne vil gå efter, så kan hesten stadig få sit varme natmad, og der er "rester" til dagen efter smiley



  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #10   6. okt 2017 Jeg bruger udelukkende foder fra NAG men de får ikke mere end de spiser op men får både morgen og aften da de stortset ikke får krybbefoder bruger Horsepro Elite rent måske lidt fiberpiller hvis de skulle få brug for det smiley

    Hvis den synes at roesmat ikke er fantastisk så bland lidt grønpiller eller fiber mash i den er også sukker og stivelse fri, den giver vi som hyggemad, udelukkende for vore egen skyld for deres primære foder er hø/wrap smiley

    Ha ha fik lige læst dit svar igen omkring modellen læste det først som at den levnede ikke som at den kunne få “rester” til morgen


Kommentér på:
NAG roepiller

Annonce