{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

vaccination af 2 ældre heste. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
jeg har 2 heste på forholdsvis 24 og 22 år, de er ikke blevet vaccineret her hos mig, men det skal de nu. Den ene er gammel stævne hest og den anden er gammel følhoppe. Hos mig skal de bare gå og hygge, og ikke ud.

- Hvad koster grundvaccinationer i nordsjælland? - og hvor mange penge skal jeg cirka regne med jeg skal af med, når begge skal vaccineres?

Kommentarer på:  vaccination af 2 ældre heste.
  • #1   11. okt Det kan der være stor forskel på. Det nemmeste er at ringe til nogle forskellige dyrlæger og spørge ad. Og det kan sagtens tænkes, at en ganske alm. landdyrlæge er billigere end én, der har heste som speciale

Har du trailer? Ofte kan man forhandle sig til en billigere pris, hvis man kommer til dyrlægen med hesten.

• #2   12. okt du kunne vælge ikke at vaccinere (så tit)- der er jo ikke noget krav om vaccination medmindre du vil starte stævner.
    Hvis man gransker lidt i hvorfor vi skal vaccinere - vil man finde at det stammer fra især væddeløbsverdenen hvor det er dyrt hvis hestene skal stå stille og ikke kan starte løb - dette gælder i hvert fald influenza vaccinen

Stivkrampe er det self. en god ide at vaccinere mod - denne vaccine holder 3 år
    https://www.netdyredoktor.dk/hest/tema/vwxy/vaccination-af-heste/

mvh Ponymor

Kommentér på:
vaccination af 2 ældre heste.