{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

To fluer i ét smæk - det gik galt. {{forumTopicSubject}}

Troede lige jeg kunne hapse både Amigo og min søsters, Charlie, ind på samme tid i dag.Først tog jeg Amigo, gulerod til ham. Så hend og tage Charlie, gulerod til ham - der forstod Amigo ik, at han altså ik fik en gulerod, når Charlie fik!

Så trak vi afsted. Som altid gik Charlie på 156,5 og 23 år hurtigere, end Amigo på 167 og 7 år. Typisk sneglende Amigo!
Det var ogs fin nok, det ku godt styres. har altid træktov i krikkerne...

At Amigo så blev ved at sætte farten op, og ned igen, op, ned, op, ned.... det var ik meningen! For han gjorde det af irritation af at skulle gå med Charlie. De er ellers ganske fine venner...

Amigo begynder at gå ind foran mig, simpelthend krydse os. Det gjorde han to gange, og 3. gang gav det et fladt klap på bringen.
Det tændte ham så bare lige af, og jeg stod meget hurtigt og skulle træffe beslutning om, hvilken hest jeg skulle slippe!
Charlie ville jeg godt kunne holde og få til at slappe af, uden der ville ske skader. Han havde 1½ meter træktov i, og flygtede af frygt.
Amigo var der ingen garanti for at jeg kunne holde, der ville sagtens kunne ske skader. Han havde 3 meter træktov i, og flygtede af ballade.

Men tænkte hurtigt og slap Charlie. For Amigo var årsagen til problemet, og vandt han denne kamp, så ville det få konsekvenser for mig.

Til mit held fik jeg styr på Amigo, som ellers galoperede om mig, sprang frem og tilbage og var klar på at løfte sig.

Det var godt nok hårdt, og det var en tændt Amigo der surt skulle følge efter sin ejer ind fra folden.

I boksen med ham.


Så havde jeg jo så stadig Charlie på folden. Han stod med 1 meter træktov efter sig. Det fandt alle andre meget farligt "Se se en slange efter Charlie!!", så de jordede rundt og Charlie gjorde det samme. Flere gange var jeg bange for at det gik galt, når han fik tovet om koderne. Heldigvis skete der intet.

5-10 min. brugte jeg på at få fat på ham igen. Godt jeg havde en gulerod som belønning da jeg kunne komme til ham smiley


Der skete ikke noget, kun en skræmme fra et spark på Charlie.

-Men nej, slår ikke to fluer med ét smæk ved Amigo og Charlie næste gang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To fluer i ét smæk - det gik galt.
Kommentér på:
To fluer i ét smæk - det gik galt.

Annonce