{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Opstaldning nær Ringkøbing {{forumTopicSubject}}

Jeg flytter d. 1/1 til tilbage til Ringkøbing (er pt på skoleophold et par timer væk), og jeg skal have min plag med mig. Jeg er ikke super kendt i Ringkøbing, og er faktisk lidt på bar bund på dette punkt. Jeg har ingen krav til ridebane eller ridehus, blot at han kan gå udenfor alle døgnets lyse timer. Prisen er ligegyldig smiley

Har i, eller har i haft opstaldet hest i området? Hvilke muligheder er der for at opstalde en hingsteplag på 1,5 år? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning nær Ringkøbing
  • #1   4. nov 2017 Skal han ikke tilbage på rideskolen? smiley

    Jeg har lige købt et hoppeplag og syntes faktisk det var svært at finde opstaldning i området, men har fundet et privat sted hvor hun kan gå med en jævnaldrende hoppe i løsdrift smiley

    Prøv at skriv i gruppen "hestefolk i ringkøbing og omegn" der er lidt forskellige steder omkring Ringkøbing ved private der tilbyder opstaldning, dog ved jeg ikke hvor mange der tager hingste ind smiley


  • #2   4. nov 2017 Nej vil gerne have ham mere på fold, og gerne med jævnaldrene smiley Men mange tak, jeg kigger på det smiley

  • #3   4. nov 2017 Det kan jeg godt forstå! smiley
    Jeg ved der er en ved Hee som tilbyder opstaldning, som selv har flere hingste og også har opstaldet en hingst, så måske kunne det være noget? Hun hedder Ronja og er med i den gruppe jeg nævnte smiley Tror også hun har lavet et opslag derinde omkring opstaldning smiley


Kommentér på:
Opstaldning nær Ringkøbing

Annonce