{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af udstyr
  • #1   9. dec 2017 Jo pæne rene ting til næsten ingen ting har jeg solgt en del af her inde på DBA og Gog G

  • #2   9. dec 2017 Måske jeg så skal sætte til salg på de sider - og håbe andre er interesseret

  • #3   9. dec 2017 Jeg køber oftest kun brugt hvis jeg akut mangler smiley

  • #4   9. dec 2017 Problemet er, at i butikkerne er der et stort udvalg, man kan sammenligne forskellige modeller mv, man kan få byttet hvis man kommer hjem og ægtefællen har købt samme dims som en gave, man kan reklamere ved fejl på varen...

    Alt det kan man ikke på brugt køb fra private.
    Derfor skal prisen være meget, meget lavere.
    Minus 20-25% ift butikpris for ubrugt - ellers er det ikke besværet værd...

    Hvis prisen er rigtig (lav) skal det nok blive solgt...


  • #6   9. dec 2017 Doktor Who - 4 af mine ting kan du ikke købe i butikkerne da det er håndsyet smiley

  • #7   9. dec 2017 Jeg synes ofte at folk ikke vil betale noget for brugt udstyr.
    Jeg har eks. vis 2 weatherbeeta dækker til salg meget pæne og nyvaskede, selvom jeg har sat dem (synes jeg) billigt har der ingen henv. været??
    personligt køber jeg gerne brugt netop fordi det er billigere og tit pæne ting.
    én gang har jeg købt noget hvor det ikke levede op til forventningen.
    Men jeg synes faktisk tit at folk spørger "er den stadig til salg" Og når jeg så svarer at det er Den, så hører jeg ikke mere, er det ikke almindelig pli, lige at sige "er ikke interesseret alligevel" eller "har fundet en anden" eller er det mig der er underlig?


  • #8   9. dec 2017 Jeg venter på en håndsyet håndtaske.
    Frit kopieret efter Birka tasken, og yderst tidsløst design, prisen endte langt højere end beregnet.
    Jeg kommer op i 650 kr.

    Håndsyet kan være meget konkurrence dygtig på pris


  • #9   10. dec 2017 Jeg har 3-4 håndsyet hovedtøjer jeg ikke længere kan bruge da min hest er solgt og det er for stort til min pony smiley og det har kun været prøvet på min hest uden at vi red med det - det er så møg ærgerligt at det bare hænger og ikke bliver brugt - så jeg må bare prøve at lægge det på dba og g&g og se om jeg kan få det solgt, det er for flot til bare at smide ud - dækner er sat til 150 kr og fejler intet og er brugt max 2 gange og koster ellers 1200 kr for det ene - men blot en lille sum ville jeg gerne have haft for det smiley syntes markedet er helt i bund.

    Min hestetrailer er også til salg og folk spørger ind til den, og så høre man ikke mere - det er da alm pli at give svar tilbage - uanset om man vil kæbe eller ej - når man har spurgt ind til en vare


  • #10   10. dec 2017 LittleJohn:
    Jeg giver dig fuldstændig Det, hvor er folks pli blevet af, er det fordi det foregår bag skærmen, at man ikke behøver at være høflig eller er det dårlig opdragelse?


  • #11   10. dec 2017 Maria E i min verden dårlig opdragelse - for du kan ikke se folk bag skærmen - hvis man stod ansigt til ansigt - så skulle folk nok sige til eller fra smiley

  • #12   10. dec 2017 Det har du ret i.
    Håber at nogle af dem der ikke svarer, læser med her og tænker sig om næste gang!


  • #13   10. dec 2017 Maria E ja også jeg, for jeg syntes det er møg træls at svare op spørgsmål og så ikke høre mere - specielt når jeg ikke er så tit på pt pga sygdom - og jeg vil egenlig bare have solgt udstyret, om så prisen er lav - dog vil jeg ikke sætte "bud" på - for som mange andre gør, nås man så byder, så vil de have mere end det bud man har givet og så kan man jo lige så godt sætte en pris på fra starten

  • #14   10. dec 2017 Lige præcis! Faktisk har jeg også prøvet det den anden Hej, at jeg har henvendt mig på en annonce, får svar og skriver så at jeg er interesseret (det omhandlede ikke et direkte løb af en vare) men så har jeg ikke hørt tilbage.
    Så den kan gå begge veje, men SVAR DOG!


  • #15   10. dec 2017 Ja det er lige så træls, det står jeg selv i nu vedr en sadel og får ikke rigtigt noget svar på tiltalende og desværre er det mega svært for mig at finde sadel til min pony, men jeg køber ikke en sadel som jeg ikke ved om der kan skiftes kopjern i alene af mig smiley så ja det er begge veje

  • #17   10. dec 2017 Jeg kan egentlig godt lide at købe brugt, men i så fald er det primært for at spare penge, og jeg synes godt nok at brugt udstyr nogle gange bliver sat så tæt på ny-prisen, at jeg så hellere køber det nyt. smiley Og her taler jeg selvfølgelig ikke om ting der aldrig har været brugt, men om udstyr der tydeligt har været i brug, der f.eks. koster 1000 kr fra ny, og som så bliver sat til salg brugt for 7-800 kr, uden at være åbne overfor bud.. Så vil jeg altså hellere købe nyt smiley


  • Sasja M. H
    Sasja M. H Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 3 Svar: 45
    #18   10. dec 2017 Jeg køber stort set kun brugt, hvis det er i mit lokalområde, så jeg selv kan hente og se det. Det skal ud over at være i god stand og sælges for noget under 50 % af nyprisen for at jeg gider.

  • #19   10. dec 2017 Jeg køber meget sjældent ting brugt, jeg synes simpelthen ikke det er billigt nok ift nyprisen og sådan noget som underlag køber jeg altid fra ny.

    Tilgengæld sælger jeg også selv altid en masse og vil sige det afhænger af, hvad man sælger smiley


  • #20   10. dec 2017 Hvor har du sat det til salg? For det er da ikke herinde smiley

    Jeg kunne ikke drømme om at købe nyt, hvis jeg kan finde gode brugte ting - det er blevet en hel sport for mig.
    Men jeg gider ikke de dér Facebook-annoncer med 12 billeder, hver med 157 emner på, og absolut ingen beskrivelse/størrelser/stand eller lignende, og så kan man ellers gå i gang med at trawle 94 spørgsmål/svar igennem for at se, om der er spurgt og oplyst på en specifik ting.

    Hestegalleri, Heste-Nettet, DBA, Guloggratis - det ved man, hvad er smiley


  • #21   11. dec 2017 K_potipoidan på ridr og fb

  • #22   11. dec 2017 Mimre, på ridr og fb, men nu sætter jeg det på dba og g&g

  • #23   11. dec 2017 Jeg køber meget gerne brugt, men efter at være blevet snydt både som køber, hvor tingene ikke var som beskrevet, og som sælger, hvor jeg aldrig har modtaget penge for mine ting (ja, jeg er godtroende),så køber jeg efterhånden kun ting, der er så tæt på, at jeg kan hente det, ellers køber jeg nyt.
    Jeg sælger også en del udstyr, men jeg sælger langt oftest til folk jeg kender. Jeg sælger flest ting over facebook smiley


  • #24   11. dec 2017 Maria - hvor på fb?

  • #25   11. dec 2017 jeg har både købt og solgt en del brugte ting smiley det der er med det er lige at finde det rigtige, både med str, pris osv

  • #26   11. dec 2017 jeg har størst problem med at finde sadel, der står aldrig alle detaljer på smiley

  • #27   12. dec 2017 ja det er ikke altid lige nemt at finde brugt smiley men man kan virkelig også være heldig at finde nogle gode og nærmest nye ting til ingen penge smiley jeg tør slet ikke tænke på hvis jeg havde været ude og købe det hele fra ny af

  • #28   12. dec 2017 LittleJohn - jeg har selv oprettet en gruppe, der hedder "rideudstyr til salg midtjylland", men ellers på diverse rideudstyrsgrupper

  • #29   12. dec 2017 Jeg er træt af at kigge efter udstyr på fb - man når dårligt at se en annonce før den er væk igen - jeg skrev på en sadel derinde - som passede min pony og jeg har søgt længe - annoncen er der stadig - men nu svare sælgeren ikke mere smiley

Kommentér på:
Salg af udstyr

Annonce