{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig
  • #1   13. feb 2018 Jeg giver min frisk hvidløg som jeg selv skærer osv, for at undgå unødvendige og ukendte tilsætningsstoffer eller lignende der kan være i det man køber. Ingefær har jeg også selv tænkt på, men ved det faktisk ikke, og aner heller ikke om hestene vil spise det smiley

  • #2   13. feb 2018 Jeg ved ikke om du kan få hesten til at spise frisk ingefær - men prøv da.
    Så vidt jeg ved, er dosis ca. 20 gram dagligt til heste, og 10 gram til ponyer, når man køber tørret ingefær. Jeg tænker at den nok er lidt lavere når det er friske varer.


  • #3   13. feb 2018 De virksomme stoffer i, både hvidløg og ingefær, kender man ikke mængden af i frisk udgave. De variere fra løg og stk ingefær. Det er derfor man bruger det i pille,-pulver form, for der skal der være styr på mængde af virksomt stof. Fabrikken skal garantere mængden af det virkomme stof pr dosis

  • #4   13. feb 2018 Mine får det, ingefær og hvidløg - hvidløgene får de i små skiver i deres foder - ingefærs blander jeg med gulerødder så det ikke smager så kraftig - de elsker det og alt bliver spist

  • #5   13. feb 2018 Min får ofte både frisk hvidløg og ingefær i sin mash (lægger som "drys" på toppen) og bliver gerne spis

Kommentér på:
Hjælp mig

Annonce