{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Hjælp mod rideangst vestsjælland {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg læst om mange der har rideangst. Det kan jo komme af mange ting, men jeg synes, både som hypnotisør og rytter, at det kunne være interessant, at man kunne blive fri for den angst. Jeg ved at man kan øge sine præstationsevner på konkurrenceplan med hypnose, men jeg har ikke haft nogen i behandling med rideangst endnu. Derfor tilbyder jeg 3 personer GRATIS hypnose mod rideangst. Der er dog tre betingelser. 1. Du skal kunne komme til mig enten i Kalundborg eller Svebølle. 2.Du skal komme som aftalt eller afmelde senest dagen før, da jeg betaler lokaleleje, og ikke gider have en udgift unødig. 3. Du skal give en kort skriftelig evaluering af dit forløb til mig, (1-3 gange) som jeg må lægge ud offentligt som reklame. Du må gerne være anonym. Skriv en besked til mig på karathklinik@gmail.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mod rideangst vestsjælland
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   1. mar 2018 reklame er ikke tilladt i forum.

  • #2   3. mar 2018 Reklame ? Jeg skrev GRATIS. Kun for at hjælpe. Jeg har udgift af det, da jeg betaler lokaleleje, men OK, jeg trækker tilbudet tilbage

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   3. mar 2018 Anette:fordi at ting er gratis,så reklamere du stadig for egen "virksomhed"

  • #4   12. mar 2018 Nej, det gør jeg ikke, så havde jeg reklameret med min hjemmesides navn eller bedt folk gå ind på min forretningsprofil på fb, men emnet er uddebatteret, jeg har ikke i sinde at spilde tid, penge og energi, hvis nogen for ondt et vist sted. jeg kan fortælle dig at det er hypnpose til 3500 kr. for 3 gange jeg ville give gratis væk, gange 3 personer det giver 10.500 kr, hvilket jeg kunne få mange avisannoncer for, derudover kunne jeg fratrække avisannoncer på selvangivelsen, men ikke fratrække gratis behandling. Jeg ville blot hjælpe nogle med rideangst, da min datter selv har haft det, derfor synes jeg det er synd for dem der har det, da jeg ved hvor ked af det min egen datter var. Men lad nu være med at spilde din og min tid, jeg har trukket tilbudet tilbage. Jeg giver ikke gratis behandling.

Kommentér på:
Hjælp mod rideangst vestsjælland

Annonce