{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Boots - størrelse og hvilke? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe nogle boots til min hest da der har været en en del problemer med hendes Hove på det sidste, hvor de ville have hjulpet. Hun har fx igår smidt begge forsko og har for nylig haft en hovknusning i den ene. Så hun er virkelig stikken uden sko, og derfor måtte hun blive inde idag da folden også er helt hård og knoldet. Men havde hun haft boots kunne hun måske godt komme ud og måske endda ride lidt smiley

Men hvordan ved man hvilken størrelse de er? Og hvilke kan i anbefale til både fold og evt ridning? (Måske kun fold hvis de er billigere)

(Smeden kommer onsdag, så spørger bare ham hvis ikke man kan finde ud af på anden måde)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boots - størrelse og hvilke?
  • #1   5. mar 2018 Jeg fik hesten til at stå på et stykke pap. Tegnede rundt om og målte. Sendte det derefter til boots-sælgeren så de kunne finde de rigtige smiley

  • #2   5. mar 2018 Aner ikke til fold, men til ridning både dressur, spring og i skoven, så anbefaler jeg Back Country. smiley du kigger på hvordan hove din hest har (ovale eller runde) finder Boots der passer den hov form, også måler du længde og bredde (midt på) og kigger på str skemaet, og bestiller din str. Hovfokus har det hele smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Boots - størrelse og hvilke?

Annonce