{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Keramiske/gode staldgamacher {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have fundet nogle staldgamacher til min hoppe der er begyndt at få galle i bagbenene.

Derfor ønsker jeg at høre andres erfaringer med hvilke staldgamacher der er gode?

Jeg har selv lidt kik på nogle af dem med keramisk effekt, såsom Fedimax(Har dog ikke kunne finde dem i større end pony) og Back On Track.

Jeg syntes dog at BOT er meget dyre at købe fra ny.

Så hvilke kan i anbefale? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Keramiske/gode staldgamacher
  • #1   26. apr 2018 Kan klart anbefale BOT smiley bruger dem til min pony, som har døjet med et gaffelbånd skade smiley
    samtidig bruger vi dem meget i den travstald jeg kommer til de traver der har tildens til galle. samt bruger dem dagen før de skal starte løb smiley


  • #2   26. apr 2018 Nu er det lidt en nedern kommentar, men man behøver nødvendigvis ikke at have gamacher for at passe på hesten. Min traver har haft galle i rigtig lang tid (mere end 9 år) og han har ingen problemer til trods for, at han aldrig har brugt gamacher. Det er selvfølgelig dit eget valg, og det respekterer jeg smiley

  • #3   26. apr 2018 Jeg kan anbefale BOT helt generelt, selvom de kan være lidt dyre så er de super gode smiley

  • #4   26. apr 2018 Ida: Hun har kun problemet når hun står for længe på boks. Og vi skal på dyreskue til sommer, hvor hun kommer til at stå en del timer i boks da det er over 3 dage. Derfor vil jeg gerne have nogle til dyreskue og stævnesituationer, hvor hun ikke lige kan komme på fold.
    Det er ikke noget som skal bruges i dagligdagen smiley

    Det røde lyn: Det kan godt være jeg bare skal investere i et par til min traver smiley

    Og tak for jeres erfaringer smiley


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #5   26. apr 2018 Helt alm stald bandager kan nemt klare galle, jeg har både magnet og BOT staldgamasher men til alm galle bruger jeg den lavpraktiske billige model, bandageunderlag og fleecebandager.

    BOT laver også bandageunderlag de er knap så dyre.


  • #6   26. apr 2018 Jeg er ikke den store haj til at lægge bandager på en hest, så for at minimere risikoen for at de bliver lagt for stramt mv. tænkte jeg at det var bedre med gamacher smiley

    Jeg har i stedet for de helt dyre haft lidt øje på staldgamacherne fra Horze, men jeg er i tvivl om de har samme effekt som f.eks. BOT ville have smiley


  • #7   26. apr 2018 Jeg kender flere der er meget glade for staldgamacherne fra horze - så hvis det "bare" er til galle i benet er de helt fine.
    Jeg har både BOT og fedimax - er nu mest glade for mine BOT, men det er egentligt mest pga. at materialet ligger noget tættere på hestens ben, og er noget blødere end dem fra fedimax. Dem jeg har fra fedimax har nærmest sådan noget silikone på indersiden, og har ikke ligeså god pasform. smiley


  • #8   27. apr 2018 Elsker mine med magneter fra Premier equine. Stårim hest med en hævelse fra slag og den får dem på er hævelsen væk dagen efter.

Kommentér på:
Keramiske/gode staldgamacher

Annonce