{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

BOT til bagben? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har kig på et par nye dressurgamacher, da jeg simpelthen synes, det er ALT for varmt at ride med bandager, når vejret er så godt.

Har nogen erfaringer med Back on Tracks Royal Work gamacher? Her tænker jeg især på bagbenene, om de sidder, som de skal? Ikke er for stive? Ikke glider rundt? Ikke laver mærker/gnider pelsen?

https://www.bot-shop.dk/royal-work-bagben-dressur-gamache-fra-back-on-track.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOT til bagben?
  • #1   26. maj 2018 ... Og er de hvide til at holde hvide? smiley

  • #2   26. maj 2018 Kender ikke super meget til BOT, men ville selv vælge disse https://www.bot-shop.dk/ridegamacher-med-net-fra-back-on-track.html
    De virker mindre tillukket smiley
    Desuden har HG lavet lignende gamacher til omkring 500 kr smiley


  • #3   26. maj 2018 Tak for svar - jeg tænker bare, pasformen ikke virker så god på den, du sender link til.. hmm.. Og så tænker jeg, nettet er mega besværligt at holde hvidt? Men jeg ved det selvfølgelig ikke smiley Skallen virker heller ikke så kraftigt, og de skal gerne kunne tage et slag, hvis det kommer smiley

    Tænker jeg netop vil købe BOT, hvis jeg så ved, pasformen og kvaliteten er rigtig god. Frem for at købe en gamache, hvor pasformen ryger, fordi jeg sparer 400 kr. Min hest er ret sart, så han skal helst have noget, der sidder godt og ikke glider rundt smiley


  • #4   26. maj 2018 Min ven har en cob og de fungere helt fint, dig er de i sort, da hvid er en smule upraktisk, medmindre du støvsuger hesten... smiley

  • #5   26. maj 2018 OK, og de sidder godt? smiley

    Ja da, hvid er kanon upraktisk. Men nu har min hest hvide ben... så hvid er pænest til ham smiley Derfor jeg netop efterspørger, at de jo også skal være til at holde rene smiley


  • #6   26. maj 2018 Til dagligt bruger jeg selv enten PC gamacher eller "den klassiske" dressurgamache man kan købe fra fx Eskadron med 'skallen' på indersiden
    Ved ikke om du kan holde nettet rent, men PC kan du helt sikkert godt smiley


  • #7   26. maj 2018 Jeg har den der model, dog til forben, i hvid. De bliver selvfølgelig beskidte, men synes de er nemme nok af holde rene. smiley

  • #8   26. maj 2018 Jeg har dem til min dog i brun, så ved ikke om de hvid er nemme og holde rene.
    Men pasformen er fin på min hoppe, hun er 168-170 i stang med lange tynde ben og hun bruger str cob i både forben og bagben. Og de sider super godt på hende glider ikke og virker ikke stive. Jeg er glad for dem og hesten også. Især er jeg glad for der ingen velcro er der bliver sløv pga skidt og hår osv der oftes sætter sig i velcroen.


  • #9   26. maj 2018 De fungerer helt fint ja, personligt har jeg et par eskadron dressur gamacher i sort - desværre er der hvid kant indeni, hvilket jo er super upraktisk haha smiley

  • #10   27. maj 2018 Da min hest har haft en lille seneskade i vinters, ønsker jeg ikke de almindelige dressurgamacher, da man så kun beskytter benene på indersiden smiley Derfor jeg netop har kig på disse, hvor der også er skal bagpå piben smiley PC har jeg desværre ikke så gode erfaringer med... hehe smiley Men ellers mange tak for anbefalingerne smiley

    ANE: Fedt, jamen det lyder jo helt vildt godt. Kan da godt være, jeg skal hoppe ud i det så smiley

    Annika: Uh okay. Er de store i størrelsen? Hmm. Kan være, jeg skal have målt, inden jeg bestiller dem. Lækkert at høre, de ikke virker for stive. Det var jeg lidt spændt på. Ja præcis. Velcro kan bare være noget skidt smiley

    Maria: Jeg har nu altid redet meget med hvide bandager og gamacher på min hest. Synes faktisk ikke, det er så slemt, som man skulle tro. Men det afhænger nok også meget af, hvordan ens ridehus og udendørs banens bund er smiley Eskadrons dressurgamacher har desværre ingen interesse, da jeg gerne vil have beskyttelse bagpå piben også (ned mod bagbenene) og ikke kun på indersiden smiley

    Tak for jeres svar smiley



  • #11   27. maj 2018 Af samme grund har jeg lige købt Back on Track air tech gamacher i hvide.

    Super lækre, nemme at ligge på og fine hvide


  • #12   28. maj 2018 Jeg ved faktisk ikke om de er specielt store i størrelsen, min brugte medium i pc gamacherne synes bare ikke pasformen i pc er super god. Hendes eskadron træningsgamacher er full.

    Jeg ville nok bare lige måle inden jeg bestilte
    Så du får den rigtig størrelse smiley

    https://backontrack.com/dk/hast/bandager-og-gamascher/royal-dressur-gamaschen-bagben.html
    Her er der oplyst mål på størrelserne


Kommentér på:
BOT til bagben?

Annonce