{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelmager
  • #1   8. jun 2018 Der er kommet en ny forhandler af baloun sadler, måske hun kan hjælpe dig? ??

  • #2   8. jun 2018 Hvem er det? smiley Og er vedkommende uddannet? Jeg tjekkede lige den hjemmeside ud, på sadelmageren jeg brugte sidste gang, og hun har da vist ikke nogen uddannelse smiley Det troede jeg faktisk.

    Men hvor er jeg dog træt af, at den allerede efter et år ligger skod, og at det endnu engang har resulteret i en øm ryg, på det bette pony-dyr smiley


  • #4   8. jun 2018 Kommer vedkommende nogensinde til Jylland, og er personen uddannet? smiley Synes ikke der er særlig mange informationer at finde på facebook siden smiley

  • #6   8. jun 2018 Ahh, den nye forhandler er hestefornuft! smiley fedt, må lige få kontakt til hende og høre om hun kan redde os, så jeg slipper for at skulle købe anden sadel.

  • #7   8. jun 2018 Hvis hesten får ondt i ryggen af en bomløs sadel, skulle du måske overveje en sadel med bom smiley


  • #9   8. jun 2018 Ja det er rigtigt at Line ikke er uddannet, det troede jeg også da jeg købte min tilbage i 2014.. Men hun blev vist også smidt ud af baloun, hvis jeg ikke tager helt fejl??

    Årh hvor øv.. Det forstår jeg godt du er træt af, stakkels Selina smiley - Håber godt nok det kan laves


  • #10   8. jun 2018 Ja, det troede jeg godt nok også! Er ret skuffet over den manglende uddannelse og at man ikke får det at vide, for det er da ret væsentligt i sit valg af sadelmager. Og synes det er røv, at jeg endnu engang står med en puh-pony med ondt i ryggen smiley

    Jeg har fået kontakt til Hestefornuft og i uge 26 skal hun til Jylland. Så krydser jeg godt nok fingre for, at vi kan opstoppe os ud af problemet.


  • #11   8. jun 2018 Jeg kender ingen sadelmagere, der gør i bomløse sadler. Måske findes de, men jeg har aldrig hørt om dem. De fleste er temmelig anti bomløs.

    Line er sadelforhandler. Hun har fået instruktion fra Baloun i hvordan de skal tilpasses. Det samme formoder jeg hende hestefornuft damen får. Men ikke mere end det.

    Line stoppede med Baloun fordi hr. Baloun begyndte at stille de mærkeligste krav til kunderne. Jeg forstår godt hun stoppede, og undrer mig meget over, at den nye forhandler vil sælge dem på de betingelser der gælder nu til dags.


  • #12   8. jun 2018 Tja, velkommen til baloun verdenen. Sadlerne ændrer sig enormt fra ny til 1 år gamle.
    Jeg måtte sælge min, købt fra ny, fordi den ikke passede efter et år. Jeg prøvede alt hvad forhandleren anbefalede. Underlag, gelpads til at løfte, kopfjern, korrektionspad. Ligemeget hjalp det.
    Og så stod jeg der med lang næse, og måtte sælge min nye dyrt indkøbte sadel. Hurra.

    Har ikke ret meget til overs for baloun.

    Find dig en anden sadel smiley
    Ingen af dem der forhandler baloun er sadelmagere, og tvivler ret meget på at deres "uddannelse" i baloun sadler batter for alvor.

    Når det er sagt så anbefaler fagsadelmageren Camilla Nielsen til tider bomløse. Måske du kan få hende til at give et bud?


  • #13   8. jun 2018 Hende har jeg kigget lidt på smiley jeg vil prøve at sende hende en mail, men ihhh... Det er godt nok irriterende, hvis jeg skal til ud og investere i anden sadel igen smiley

  • #14   8. jun 2018 Jeg var godt nok også træt af det smiley
    Men det var bare ikke fair over for min hest. Den "slap" bagtil, og faldt sammen fortil - på trods af kopfjern og hvad vi ellers stoppede i den/under den.
    Jeg red i lammeskindssadel i 1½ år efter, for at komme mig økonomisk, og mentalt til at lede efter sadel igen.


    profilbillede
Kommentér på:
Sadelmager

Annonce