{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Carr, day & martin equimist
  • #1   24. jun 2018 samme problem her

  • #2   25. jun 2018 Jeg oplever det også.

  • #4   25. jun 2018 Spray flasken skal virke ved, at give et jævnt spray, ved at pumpen man pumper med fingrene med pumper luft ned i flasken og det skubber væsken ud, så længe der er overtryk i flasken.

    Problemet ved den mekanik er, at bliver flasken en smule utæt, svirker det ikke mere.
    Har flasken fået slag, vrid i pumpen, mv??

    En anden ting.
    Der er altid en rest tilbage i en sprayflaske, som man ikke får ud til sidst.
    Prøv at vej den flaske, du ikke kan tømme mere ud af.
    Og så vej en ny flaske.
    En mL vejer et gram.
    Hvor mange mL er der tilbage??
    Hvis der virkelig er en halv flaske tilbage, ville jeg da kommentere på det i butikken.


  • #5   25. jun 2018 Har ikke vejet det nævnte, men det er nu ikke ofte at ml=gram, så jeg ville finde en andet målestok, feks at tage et ml mål istedet. På den måde kan du se om en ny har det, der står på flasken eller mere, er der mere i, men angivet mindre, kan du se om det udligner sig selv.

    Nogle gange så vil man nemlig opleve at man, hvis man måler, har flere ml end der står på flasken, uanset størrelsen på flasken. Dette er fordi man skal deklarere det antal ml/g man mindst kan forvente at finde i flasken. I disse tilfælde kan flasken stadig se halvt fyldt ud, men stadig være fyldt korrekt.


  • #6   25. jun 2018 Der er mindst en halv flaske tilbage, når det er sket. Havde det bare været en bundslat havde jeg bare smidt dem ud.
    Flasken er undersøgt på kryds og tværs, er ikke utæt. Derimod virker det som om det er selve pumpen, der går i stykker.
    Desværre aner jeg ikke hvor jeg har købt, så at gå til butikken er ikke så nemt.
    Men "dejligt" at høre at der er andre end mig der oplever det.


  • #7   25. jun 2018 Vi oplever det på main and tale versionen ude i stalden, men ikke på stain remover og læderplejen. De bliver heller ikke skiftet så tit som de andre, men lige nu har vi fire mere eller mindre fyldte flasker af den lyserøde der alle er døde smiley Så måske det er en produktionsfejl.

  • #8   25. jun 2018 Det er også mane and tail jeg har problemer med. Tror faktisk jeg har en læderrens stående. Måske jeg skal flytte pumpen over og se om det også sker med den.



  • #9   25. jun 2018 Ok det lyder voldsomt, hvad med at skrive til producenten? Måske man kan tilsende ekstra pumper?

    Har den faktisk selv, men bruger den 1 gang hver halve år, så jeg er ikke i nærheden af at have brugt en halv.

    Hvis man gerne vil bruge det sidste kan man jo hælde over i anden spray-flaske, ved godt det er træls og ideen med pumpen er væk, men så spilder man i det mindste ikke noget smiley


  • #10   25. jun 2018 Jeg bruger selv main and tail og den virker upåklageligt. Uden at have åbnet den er der nok ca 1/4-1/3 tilbage.

Kommentér på:
Carr, day & martin equimist

Annonce