{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

faldt af idag.. :( {{forumTopicSubject}}

marquist tabte mig idag, den lille hest var så pernikslagen har aldrig set ham sådan før..
når lad os starte fra begundelsen.
jeg kommer ned til ham og står stiller og strigler ham jeg får lagt sadle på, da der er en der begynder at pille vinduet ud lige foran marquist så den i panik løbe ned på marken.. jeg fanger ham og beroliger ham.. og begynder langtsomt at strigle igen men så sker der det sammen igen fordi idoten ikke fatter at han må vente til jeg er færdig med hesten, da jeg så får marquist fanget igen lægger jeg hovdetøj på.. men når kun at sidde på ham i 2 sek, så løber han i panik ned af markvejen og igennem hegnet ind på marken.. og jeg ryger af. kommer dog hurtig op igen og få fangte ham.. han er virkelig bange har ikke set ham såda nfør, det var næsten uhyggeligt.. og da jegringetr til min mor og forfæller det siger hun bare når, som om det var lige meget.. men jeg kommer da på ham igen og vi rider til ridetime, men ingen ridetime tl os to.. han er ikke halt eller noget men hans ben blødt, så valgte at lade ham stå så jeg kunne rense det.. men en rigtig kedelige dag.. smiley
undskyld alt mit plader ville bare lige sige det til nogen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  faldt af idag.. :(
Kommentér på:
faldt af idag.. :(

Annonce