{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Hoppe som tror den er hingst {{forumTopicSubject}}

tjaaaaah jeg keder mig... så jeg ville lige skrive en smule, om noget i skal være opmærksomme på, hvis i har en hoppe der er lige så BIMS som min...

Isabella har haft en underlig periode et par gange her i vinter... det er altid lige op til og når hun er hingst gal...

De andre hopper tror sku hun er hingst (når hun er hingst gal)... de stiller sig op for hende,HVINER helt vildt, og vender så røven til og begynder at sprøjte...

i starten synes jeg det var sjovt... men da hun så begyndte at hoppe op på de små ponyer for at bedække, så ringede jeg til doktor dyr, for det var IKKE normalt...

De sagde at det KUNNE være svulst/kræft i æggestokkene, som gjorde hende hingstet... så jeg fik dem ud og scannede hende..

der var noget som unne LIGNE en svulst... og man kunne nemt finde ud af om det var det... hu fik en sprøjte, så hun blev hingstgal, og hvis hun så stadig var underlig, så skulle hun scannes osv igen.. og hvis hun ikke var underlig, var det ikke kræft, og så er det bare min hest som er hormon forstyrret *GG*

det hjalp heldigvis.. og siden hun fik den sprøjte, har ingen hopper troet hun var hingst (det var ellers smart, at kunne bruge hende som "teaser hingst" for at se hvornår der skulle bedækkes hi hi)

nå men hvad vil jeg med det her??

tjoooh fortælle at hvis jeres hopper tror de er hingst. så få det tjeket.. for der kan altså være noget galt.. både i "underlivet" på dem, og oppe i skallen (som der er ved isabella hi hi)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe som tror den er hingst
Kommentér på:
Hoppe som tror den er hingst

Annonce