{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Hvordan tjener i til hesten? {{forumTopicSubject}}

Eller ja, hvordan tjener i penge til at holde hest? (:
Det har sikkert været oppe mange gange, men her kommer det lige endnu en gang smiley

Jeg spørger, da jeg meget gerne vil have endnu en pony, men ikke helt ved, hvordan jeg skal få penge til det.
Jeg har et arbejde nu, som har meget svingende løn, da det kommer an på, hvor meget der er at lave. Jeg kan komme op på 1500,- om måneden, hvis der er rimelig meget at lave, og mindst, vil jeg gætte på, omkring 70,- om måneden, når der er virkelig lidt at lave.

Opstaldning koster 1750,- om måneden, hvilket jo er sygt mange penge, hvis du spørger mig. Og så smed hver anden måned ca., hvor der skal bruges fire sko med mordaxhuller i udendørssæsonen, og ellers ingen sko.
Dyrlæge mindst en gang om året (tænder og vaccination), og hvis der ellers sker et eller andet uventet.

Udstyr har jo forhåbentlig nok af smiley

Ponyen jeg har 'forelsket' mig i koster 29000,- hvilket jo faktisk er rimelig lidt, når man tænker på de sindsyge priser man ser for tiden.
Min far siger, at det er ikke så meget den engansbetaling, men det månedlige beløb, og det kan jeg sagtens følge ham i!
Han betaler i forvejen opstaldning, smed og dyrlæge for Fuus, og så skal jeg vel selv betale for den anden pony. hvis jeg er så heldig, at få endnu en, som jeg selv kan betale for.

- og i må endelig ikke tro, at jeg ikke er taknemmelig og glad for Fusentast, og bare skal skovle ponyer til mig konstant! Sådan er jeg bestemt ikke, og jeg sætter virkelig pris på, at mn far bare betaler for Fusentast, og jeg elsker virkelig min lille Fuus mere end noget andet, så det er overhovedet ikke det!! Langt fra.

Har i nogle idéer til, hvordan jeg måske kan tjene mere, og hvordan gør i selv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan tjener i til hesten?
Kommentér på:
Hvordan tjener i til hesten?

Annonce