{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Erfaringer søges {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har besluttet mig at prøve et nyt foder, da jeg ikke synes mit nuværende foder giver en god nok effekt på mine ponyer som alle har utrolig let ved at tabe sig.. og ja de er alle tjekket for orm, tænder osv osv. De fejler intet. De får godt hø adlibitum på fold og wrap alibutum i boks.

Jeg har valgt at prøve Krafft da jeg har hørt godt om dem, og det virker som et "simpelt" foder uden urter som ikke er beviselige effektive.

Helt konkret vil jeg gerne høre hvad erfaringer i har med krafft groov protein?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer søges
  • #1   27. sep 2018 Jeg har ingen erfaringer med det pågældende produkt, Kraftt er ikke lige noget der tiltaler mig.

    Jeg vil bare nævne, at have i baghovedet hvis hesten uanset hvad pokker man stopper i den ikke kan holde vægten at ha' andre årsager i baghovedet - fx mavesår.

    Hvad har hesten/e ellers fået/hvad har du forsøgt?


  • #2   28. sep 2018 Ingen af dem har mavesår, vi snakker om 5 ponyer en 1 års, 2 3 års hingste, 1 avlshoppe på 5, 1 avlshoppe på 12. Begge hopper går med føl. Ingen af dem er dissideret tynde, men jeg ved at hvis jeg skære ned på kraftfoderet taber de sig hurtigt.
    De sidste 2 år har jeg kørt på havens foder, de har alle fået foderet til avlshopper og hingste, og har set godt ud i al den tid jeg har brugt det. Derudover får de alfa-a, soyaskrå og e-vitamin. Men jeg tænker at manglen på græs i år har spillet en stor rolle, da de allerede startede med hø på folden i slut juni da græsset begyndte at forsvinde.
    De har slet ikke nået og blive sommergræs "tykke" i år ...
    og jeg ønsker ikke at skulle give over 2,5 kg kraftfoder til hvilken som helst af mine ponyer, bare så de kan holde huld smiley det synes jeg er alt for meget!


  • #3   28. sep 2018 Jeg kender ikke til mærket men mine får majs flakes i fuldfoderet og det giver hurtig en synlig forskel og koster ikke meget smiley

  • #5   28. sep 2018 De får fri hø på fold, og fri wrap i boks

Kommentér på:
Erfaringer søges

Annonce