{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
215 visninger | Oprettet:

Død hest?? {{forumTopicSubject}}

Må man godt sætte en hest ind man havde engang?? Jeg kan se at mange har en død hest oprettet herinde. Så tænkte på om det er i orden. Jeg har nemlig haft en hest, sammen med en veninde, som jeg var kanon glad for, og har virkelig lyst til at vise ham frem. Håber sådan noget er okay.. Har oprettet en hest herinde i forvejen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død hest??
  • #1   30. okt 2004 Okay.. ville bare lige være sikker. Vil nemlig ikke have en masse på nakken. Sætter den ind lige om lidt så.. Hvis jeg da kan finde ud af det..

  • #2   30. okt 2004 kan godt forstå at du gerne vil vise den hest du engang hade frem, min mening er at en død hest skal ikke være her, men det er min meningman kan ikke stemme at den er ekstra lækker , for det er den jo ikke, det var den, gør det bare hvis du selv syntes, jeg vil ikke råbe af nogen knuzz mig

  • #3   30. okt 2004 Så er han lagt på. Håber det er ok... Hvis i har lyst så byd ham lige velkommen

  • #4   30. okt 2004 Har selv oprettet min afdøde hest herinde. Synes det er en god måde at mindes dem på. For har jo fundet hendes afløser, men dette er ikke ensbetydende med at så dejlig en hest skal glemmes. Så til Christina gør det endelig. En hest som ikke er her mere, kan stadig betyde meget for en.......... Det gør den for mit vedkommende.....

Kommentér på:
Død hest??

Annonce