{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bomløs sadel - Zenobia
  • #1   20. dec 2018 Jeg kender ikke til zenobia, men jeg kender til udformningen, så det svarer jeg bare på. smiley
    Jeg har nemlig en Hidalgo valencia II shorty, som også er en sadel med spansk udseende/klassisk dressursadel.

    Jeg bruger den til skovtur i alle tre gangarter og det fungerer rigtig godt. Jeg er egentlig ret glad for den. I starten syntes jeg ikke, at der var særlig meget støtte i den, men så købte jeg nogle rigtig store knæstøtter, som kan sættes på med velcro (det ved jeg ikke om zenobia har?), og så fik jeg pludselig en helt anden støtte og et meget bedre sæde! Den er blevet en helt anden sadel. smiley


    profilbillede
  • #2   20. dec 2018 Jeg har faktisk haft den du har før ?? Det er nogle år siden til min tidligere hest. Jeg fik den bare aldrig helt redet til og kunne godt have lidt svært ved at holde balancen. Jeg kan ikke finde noget om, om man kan sætte støtter på Zenobiaen (men er selv rimelig kreativ). Jeg tror dog, at de har lidt ud fra hvad jeg kan se på billeder.

  • #3   20. dec 2018 Jeg synes Hidalgoen virkede meget stiv i det. Jeg har stået med en Zenobia i hånden en gang eller to, men kan ikke rigtig huske den. Men jeg mener den er væsentlig blødere og minder mere om en blanding mellem en ridepad og en Hidalgo. Er bare lidt bekymret for støtten. Rider lige nu i min venindes baloun og så i en Christ Iberica. Jeg vil så gerne have en Baloun, men de er bare så pokkers dyre ??

  • #4   20. dec 2018 Der er ikke så meget støtte som sådan i Zenobiaen i og med at de der "paneler" foran og bag på (oven på sadlen), så jeg tænker at man skal have en nogenlunde balance og kropskontrol for at ride ud på tur i den, uden at føle sig usikker. Jeg har redet i en barefoot cheyenne i 4 år som har forbedret min balance riigtig meget, så jeg mærkede ikke selv noget til det smiley
    Men udover det er den formidabel at sidde i! Jeg havde en på prøve og både hesten og jeg elskede den. Desværre havde jeg alligevel ikke råd til ny sadel på det tidspunkt, ellers havde jeg købt den. Den er fast ned mod hesten så den falder ikke sammen som jeg godt synes nogle bomløse kan, og generelt bygget ret fornuftigt op smiley


  • #5   20. dec 2018 Det lyder som god træning hvis jeg ender med at købe den smiley men skal også gerne kunne blive siddende jo smiley hun hopper tit til siden, men plejer at blive på, også i min Christ

  • #6   21. dec 2018 Ork, så tror jeg ikke det er et problem smiley
    Tror du bliver super glad for den ellers! Den er så god at sidde i smiley


Kommentér på:
Bomløs sadel - Zenobia

Annonce