{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

måske ny part ? <3 {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe troed at min nuværende halvpart beauty skulle sælges, men det viser sig at det skal hun sandsynligvis ikke alligevel. hm.. nå men på en måde var jeg lidt lettet over at hun skulle sælges så hun kunne komme et andet sted hen og få det godt , da hun jo går elev.. Men hun har ikk særlig "gode" ben og har derfor tit været halt! og i den tid hun er halt har jeg jo ingen at ride på , hvilket er meget irreterende. Så i de snart to år jeg har haft halvpart på hinde har hun været syg/halt rigtig mange gange. Men Jeg elsker hinde rigtig meget! men føler bar ikke at jeg kommer vidre, og så snart hun ikk fejler noget går jeg og er bange for at gøre noget forkert så hun igen skulle blive halt. Så jeg har nu overvejet om jeg skulle få halvpart i en anden hest?? Formanden for min rideklub syntes det er en god idé og det havde hun også selv tænkt på da jeg idag snakkede med hende. såå, her for et par dage siden kom der nogle nye elevheate på rideskolen og nu skal jeg måske have en af dem. Det er jeg selvfølgelig meget glad for så jeg kan prøve noget nyt og forhåbentlig ride noget mer.. Men på den anden side også meget ked af det, for så skal jeg jo af med min Beauty smiley

Hva syntes i jeg skaulle gøre??

hpber i vil skrive jeres mening..
mange knus fra sidsel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  måske ny part ? <3
Kommentér på:
måske ny part ? <3

Annonce