{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

God dyrlæge omkring Silkeborg/Viborg/Ikast {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan foreslå en dygtig og venlig dyrlæge omkring Silkeborg/Viborg/Ikast, må gerne være en der tager akut da det desværre næsten altid kun er akut jeg står med, det skal også være en der er god og tale med om tingene og som man kan stole på, søger kun råd til dyrlæger der bor så tæt på disse byer som muligt da jeg i forvejen har en hest som står på bøhlandet så det koster en bondegård i kørsel og ønsker en der kan komme relativt hurtigt hvis det går galt
Synes ikke jeg kan finde så mange?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dyrlæge omkring Silkeborg/Viborg/Ikast
  • #1   27. mar 2019 Jeg ved at min dyrlæge fra Hammel - Frijsenborg - kører ud akut, og er med i et vagtsamarbejde sammen med andre dyrlæger.

    Man skal selvfølgelig betale kontant eller via mobilpay/dankort, hvis de ikke kender en - og kørselstillæg får du jo selvfølgelig også.

    Du kan finde deres hjemmeside eller facebook side ved at søge på dem.

    De er ikke de billigste, men jeg synes de er dygtige og gode til at forklare.

    Mvh Charlotte


  • #2   28. mar 2019 Ole Sonne fra Silkeborg kører ud akut og han er kun ham selv, kører selv 24/7/365. Erfaren hestedyrlæge og du får jo altid den samme

    Ellers er der Bryrup hestepraksis. Ved ikke om de dækker hele dit område, men knalddygtige begge to. Sender gerne patienten videre hvis de mener en kollega har særlig ekspertise i netop dét problem du aktuelt står med.

    Frijsenborg er fra mit område. Knalddygtige til at overbevise folk om at deres heste har brug for dyre, unødvendige behandlinger. Jeg har desværre set adskillige eksempler på endeløse behandlinger, som af andre blev klaret med enkle midler... eller slet ikke var nødvendige smiley


  • #3   28. mar 2019 Jeg erklærer mig enig med Gitte!

    Ole Sonne er mega dygtig, god dyrlæge, vi har brugt ham i ca. 20 år
    Han er reel og yderst konkurrence dygtig prismæssigt. Han kører akut og selvfølgelig også til planlagte besøg.
    gør meget i kurser og efteruddannelse, så han er med på hvad der rører sig i forskning.

    Kender ikke til Bryrup, men er enig i at Frijsenborg er meget dygtige til at tilbyde meget dyre og langvarige behandlinger/undersøgelser. De er enormt dyre og der er et hav af tillæg for alverdens ting.
    Har også flere gange oplevet at de ikke har kunne finde diagnose på hest og behandlet lidt i blinde, hvor en anden dyrlæge kom hurtigt til diagnose og behandling.
    Men i de fleste tilfælde og langt hen ad vejen er de dygtige.


Kommentér på:
God dyrlæge omkring Silkeborg/Viborg/Ikast

Annonce