{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pleje af lammeskind
  • #1   31. mar 2019 Jeg har almindelig sadel underlag under, men nu har min sadelmager sagt at det må jeg gerne have indtil Rocky får sat nogle flere muskler da det ikke vil gøre noget ift pasformen smiley ellers ville jeg nok tage en blød børste og børste det efter brug og hænge det til tørre smiley

    Mvh TT


  • #2   31. mar 2019 Putter det i vaskemaskinen på uld-program, og vasker det i uld-vaske-middel. og lade det tørre på et stativ. Når det er tørt bliver det lige krøllet sammen på alle ledder og kanter, for at blødgøre det - og det er klar til brug igen.

  • #3   31. mar 2019 Ved mit er det et normalt sadelunderlag hvor lammet sidder fast på undersiden smiley det er det på billedet.
    Det er det som fungere bedst for Beauty versus en lammepad.

    Min tanke var også at bruge en børste på det. men jeg var i tvivl om hvad jeg skulle bruge ift. hårdhed.


    profilbillede
  • #4   31. mar 2019 vask det i hånden med uldsæbe og sørg får at rens det godt for sæbe bagefter
    lad det tørre
    ved behov børst det med en børste beregnet til det

    så bliver det fint igen smiley


  • #5   31. mar 2019 Nu stiller jeg måske et dumt spørgsmål, men er du sikker på det er ægte lam? Efterhånden er en del af de lammeskinds produkter på markedet imiteret skind, og kræver ikke helt samme særbehandling smiley

  • #6   31. mar 2019 Sabine: Det skulle meget gerne være merino uld smiley

  • #7   31. mar 2019 Jeg er begyndt at bruge et underlag med lam på hele undersiden. Jeg børster det op med en alm børste. Jeg har dog hørt at det bedste at bruge er en karte, sådan en børste man også bruger til katte og hunde pels smiley
    Skal det vaskes, ryger det i maskinen med specialmiddel til lam smiley


Kommentér på:
Pleje af lammeskind

Annonce